Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #1 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg og min samboer liker å ha kaldt soverom. Derfor har vi gått til anskaffelse av varmelaken. Jeg setter de på tre - fire timer før vi legger oss. Jeg slår av lakenet mitt om natten, da jeg svetter veldig mye på slutten av natten. Er det farlig for fosteret at jeg har varmelaken i senga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanbto Skrevet 7. november 2008 #2 Del Skrevet 7. november 2008 ikke bli overopphetet eller ligg på magen, så vil jeg tro at det er trygt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isalina Skrevet 7. november 2008 #3 Del Skrevet 7. november 2008 Har også fryktelig kaldt soverom, er det noen som vet om min 4 mnd gamle baby kan sove sammen med meg på varmelakenet? Det er kaldt nå, men kommer til å bli mye kaldere, derfor er jeg bekymret for at hun skal fryse om natten i egen seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 8. november 2008 #4 Del Skrevet 8. november 2008 Har også fryktelig kaldt soverom, er det noen som vet om min 4 mnd gamle baby kan sove sammen med meg på varmelakenet? Det er kaldt nå, men kommer til å bli mye kaldere, derfor er jeg bekymret for at hun skal fryse om natten i egen seng. hadde dette også som vane rett før jeg fødte, men var veldig usikker ang varme og sånt når det gjaldt småen. så egentlig lurer jeg fortsatt på dette jeg hehe lukket vindu og varmet opp soverom før min lille prins sku legge seg da jeg var så usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 8. november 2008 #5 Del Skrevet 8. november 2008 Dere snakker om elektrisk varmelaken nå? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2008 #6 Del Skrevet 8. november 2008 Dere snakker om elektrisk varmelaken nå? Eller? Ja, det er elektrisk varmelaken vi snakker om. Jeg, TS, har aldri for varm seng når jeg legger meg. Egentlig akkurat passe. Men i løpet av natten blir jeg veldig varm. Det blir jeg, selv om jeg ikke har varmet opp senga på forhånd. Jeg ligger ikke på magen, da jeg ikke klarer det pga ømme bryster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 8. november 2008 #7 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg ville ikke hatt en baby sammen med meg i senga på varmelaken. Skal ikke mye til for at de små blir overopphetet. Da ville jeg heller varmet opp soverommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 8. november 2008 #8 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg har lært at man ikke skal bruke varmelaken i sengen babyen sover. Dette fordi det blir fort for varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanbto Skrevet 9. november 2008 #9 Del Skrevet 9. november 2008 ville aldri hatt babyen sammen med meg på varmelaken. min gutt blir svett bare jeg har han under dyna sammen med meg den korte stunden vi ammer om natten. jeg likte også veldig kaldt soverom før, men har rett og slett måttet vent meg til å ha det litt vamere pga ungen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå