Gå til innhold

Ligner stivnet snus på hasj?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fant noe småtterier på rommet til datteren i dag, og som gammel hasjnarkoman var jeg helt sikker på at det var hasj. Jeg har luktet og smakt(såvidt), og til og med prøvd å varme det opp, men greiene responderte ikke som hasj, nemlig å mykne til. Så jeg har konkludert med at det ikke er hasj.

Og dessuten, man lar ikke sånt ligge og slenge, det er tross alt dyrebare greier.

Så til spm, ligner det på snus? Skjønner ikke hva det er, skal seff spørre jenta når hun kommer hjem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...litt vanskelig å svare på når man ikke har sett det, gitt.

Skrevet
...litt vanskelig å svare på når man ikke har sett det, gitt.

Antar spørsmålet var siktet til de som faktisk har det ;)

Skrevet
Fant noe småtterier på rommet til datteren i dag, og som gammel hasjnarkoman var jeg helt sikker på at det var hasj. Jeg har luktet og smakt(såvidt), og til og med prøvd å varme det opp, men greiene responderte ikke som hasj, nemlig å mykne til. Så jeg har konkludert med at det ikke er hasj.

Og dessuten, man lar ikke sånt ligge og slenge, det er tross alt dyrebare greier.

Så til spm, ligner det på snus? Skjønner ikke hva det er, skal seff spørre jenta når hun kommer hjem.

Sikkert snus, ja. Den lukten glemmer man ikke ;)

Gjest StockDama
Skrevet
Sikkert snus, ja. Den lukten glemmer man ikke ;)

Og siden ts er en "gammel hasj narkoman" så kjenner vel ts luktforskjellen på snus og hasj...håper jeg hvertfall.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
Antar spørsmålet var siktet til de som faktisk har det ;)

Nå tror jeg hun mente at hun ikke har sett det TS fant, ikke at hun ikke hadde sett hasj...

Gjest virvelvind
Skrevet
Og siden ts er en "gammel hasj narkoman" så kjenner vel ts luktforskjellen på snus og hasj...håper jeg hvertfall.

Jeg vil tro det ja. Men gammel snus kan sikkert ligne på en veldig mørk inntørka klump. Dog du burde lukte forskjell. Uansett om du er røyker eller ikke.

Skrevet

HasjNARKOMAN??

Er vel ikke narkoman fordi om man røyker en joint?!

Skrevet
HasjNARKOMAN??

Er vel ikke narkoman fordi om man røyker en joint?!

Hvis man er avhengig av hasj så er man pr definisjon narkoman.

Skrevet

Man blir ikke avhengig av hasj, langt mindre en narkoman.

(Har røyka hasj i ca 4 år - røyker normalt 2 joints om dagen - men kan også frastå måneder om gangen.. man blir ikke AVHENGIG - og det vet man vel først om man røyker selv. Husker jeg også var ganske ignorant mht det temaet før jeg hadde prøvd selv.)

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

(Har røyka hasj i ca 4 år - røyker normalt 2 joints om dagen - men kan også frastå måneder om gangen.. man blir ikke AVHENGIG - og det vet man vel først om man røyker selv. Husker jeg også var ganske ignorant mht det temaet før jeg hadde prøvd selv.)

Fordi om ikke DU er avhenging, så kjenner jeg maange som er det. Og mange som ikke er det. Og ja, jeg har prøvd selv.

Gjest virvelvind
Skrevet

Man er også da per definisjon narkoman dersom man er avhengig av Prince.

Skrevet
Man er også da per definisjon narkoman dersom man er avhengig av Prince.

En som er avhengig av narkotika-narkoman. (hasj er et narkotikum)

En som er avhengig av nikotin- nikotin-slave.

En som er avhengig av alkohol- alkoholiker.

Gjest virvelvind
Skrevet (endret)

Bare fordi staten har bestemt at hasj skal stå på narkotikalisten og nikotin slipper unna vil det ikke si at nikotin ikke er narkotika. Nikotin er et rusmiddel på lik linje med mye annet på den listen. Men nå mener ikke jeg at hasjrøyking gjør deg til narkoman, ei eller nikotin. I'm just saying... :filer:

Endret av virvelvind
Skrevet

Jeg har prøvd selv jeg også. Har aldri vært avhengig da. Men kjenner mange som er det. Vet at man ikke skal bli fysisk avhengig av hasj, men et psykiske må ikke undervurderes.

Og siden hasj står på narkotikalisten så må man nesten kunne si at en som er avhengig av hasj er narkoman.

Skrevet

Gudbedre. Kvinner har en generell tendens til å spore av :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...