Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg kjøpte meg en brukt dell stasjonær pc i fjor, og etter jeg kjøpte meg bærbar pc fikk småsøkna mine den stasjonære, og nå har lillebroren min fora datan med så mye spill at hele maskinen har kræsjet, vel nå er det egentlig ikke det som er problemet. De har hatt et datageni til å se på den og har funnet ut hva som var feil, men nå må de ha den orginale instaleiringscd`n og datan står på meg. Og jeg husker ikke hva han mannen jeg kjøpte den av heter, og jeg vet ikke hvor han kjøpte den hen. Men spørsmålet er : Hvor kan jeg få tak i en sånn cd ? Jeg har prøvd å ringe dell i dag, men der satt jeg i 30 min og hørte på en forferdelig fiolin spilling uten svar. Så hvis noen vet hvor jeg må henvende meg får å få tak i en sånn blir jeg glad :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får bare noen du kjenner til å brenne en kopi av XP plata si, og bruker denne når du innstallerer på nytt. Lisensnummeret pleier å stå klistret på kassa ett sted.

Skrevet (endret)

Du kan få ny cd fra Dell, tror jeg. Antakelig kan du bestille det på nettet. Skal sjekke litt..

Her står det litt om det, men jeg får en feil når jeg går inn på bestillingsskjemaet. Du kan jo sjekke om du får det samme.

Endret av Minien
Skrevet

Jeg får også en feil når jeg går inn der, men da kan jeg ringe dell på mandag da, og be de sende meg en cd :) Takk for hjelpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...