Lovis Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Mine jenter bruker mye skjørt på skolen og i barnehagen. Jeg ønsker tykke strømpebukser, helst ribbestrikket, til å ha under, men finner det ikke. Det eneste jeg finner er slike tynne og ullongs, men synest de blir så fort stygge/ mister fasongen. Nå bruker de vanlige strømpebukser av bomull med ullbukser over når det er kaldt, men skolejenten har lett for å la ullbuksen ligge i friminuttene.
Antoinette Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Pierre Robert Young Collection har maswe fint til barn. Fås i dagligvaren.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Ja, de er fine, men en ikke ribbestrikket til barn. De er helt greie som vanlige strømpebukser.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 H&M, Lindex, Spar kjøp o.l, har du sett godt etter der?
Lovis Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2008 Ser jeg glemte å legge til at det gjaldt ullstrømpebukse, og dermed blir det jo snakk om noe annet. Har flust av strømpebukser i skapet, både med og uten ribb, men finner ikke slike tykke ullstrømpebukser de har til voksne damer. Har Pierre Robert tykke i ull til barn og?
Henkama Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Både safa og Janus har. Jeg har akkurat kjøpt rosa strømpebukse til datteren min (ikke longs). Her hvor jeg bor selger de det på Bogerud tekstil.
Lovis Skrevet 7. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2008 Ok. Får lete litt til da. De eneste som jeg har sett fra Safa og Janus var slike tynne, men er vel mulig de har tykke, ribbestrikket og. Takker for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå