Gå til innhold

Hei på dere!

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har nettopp registrert meg!

Har vært innom hær en del,men har ikke vært så aktiv med å skrive.Syns det har vært morro å lese hva alle andre skriver.

Men nå tror jeg det er på tide att jeg også deltar litt.

Jeg har nemlig blitt sykemeldt pga. bekkenløsning,så nå skal jeg gå i nesten 4 måneder uten å gjøre en ting!Det skal bli intresangt å se hvordan det går,jeg som nesten ikke kjenner noen hær hvor jeg bor.

Ikke har jeg funnet noen intresange kurs eller noe for å infiltrere meg i noe sosialt miljø....ehe...nå tror dere kanskje att jeg er en loner,og dere har kanskje rett,men kjedelig er jeg ikke og venner har jeg,men de bor jo ikke hær!

Men jeg har mye å se fram til,29.juni skal jeg visstnok presse ut ett nytt menneske inn i denne værden.....det gruer jeg meg enormt til,men når det overstådd og allt går bra,tror jeg att jeg skal slippe gleden løs for alvor.Akkurat nå er det egentlig veldig rart,kjenner liv hele tiden,merker att kroppen svikter meg mer og mer,tankene surrer rundt i hodet som fluer på en bæsj.

Det er ikke en dans på roser å være gravid,selv om jeg fram til nå har vært heldig,så kjenner jeg att det er en hel laaaaang prosess,både fysisk og psykisk.

Men nok om meg for denne gang,skulle bare skrive litt om meg selv nå som jeg er registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,det var jo litt av en start....

maskinen hadde jo selvfølgelig slådd seg av,sånn att jeg plutselig ble anonym,noe som overhodet ikke var meningen....

Ja,men det var altså meg som er ny registrert bruker.Hei,hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Jeg har også akkurat registrert meg.Jeg har aldri vert her før så dette er helt nytt for meg!Jeg har termin 2 mai og jeg gleder meg veldig mye!Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på fødselen og siden det er første gang for meg så vet jeg jo egentlig ikke hva jeg går til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei jeg skal også bli mamma,den lille kommer til verden 16 april,gleder meg noe helt urtolig til å ligge der i sykesengen med det lille dullet mitt armene får første gang.

Gruer meg ikke til fødselen.får jeg har ikke vært gjenom det før,men får jo litt hetta når jeg ser det på tv da!!!!!!!!

jeg er 33 uker,heldighvis så har jeg ikke lenge igjen,får det begyner og bli ganske slitsomt nå. har mye vondt i ryggen og litt vondt i bekkenet,men har ikke så mye vondt der.

gleder meg virkelig til og bli ferdig.

hilsen rebecca. 19 år fra tønsberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,dere!

Jeg så nettopp ett program på tvn.om fornyelse av vagina.

De fleste hadde vært igjennom en eller flere fødsler og blidd kjempe vide.

Syns det hørtes veldig skummelt ut,tenk om man ikke blir som før man fødte?

Hva skal man gjøre da?Tror ikke det er så mange som har råd til å ta en tur til usa for å bli opperert.

Hvorfor er det ingen som gjør noe med det i norge,eller er det det?

Jeg er i allefall kjempe redd for å få underlivet mitt ødelagt,det er jo noe av det aller helligste jeg har.

Tror nok ikke jeg skal ha så mange barn jeg.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Som regel klarer man å trene opp vagina igjen etter barnefødsler. Hvis man allerede før man får ungen begynner å gjøre knipeøvelser tror jeg man er langt på vei.

Maggie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...