PoisonIvy Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Må man betale toll på kattemat og kattesand dersom man kjøpe dette fra utlandet?
Gjest Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Det er vel bare bøker som er fritatt, men jeg vet ikke om det er andre satser for kattemat/sand.
rangi Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Ja, det må du. Hvorfor vil du kjøpe kattemat og kattesand i utlandet?
PoisonIvy Skrevet 8. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2008 Ja, det må du. Hvorfor vil du kjøpe kattemat og kattesand i utlandet? Fordi det er billig...
rangi Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Fordi det er billig... Det tror jeg ikke det er, med mindre du smugler det inn i landet. Har du ikke råd til å betale det det koster å kjøpe kattemat og kattesand her i landet, så har du kanskje heller ikke råd til å ha katt........
Gjest Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Er det virkelig så mye billigere? Jeg pleier å kjøpe kattemat i sverige det er 2-300 kr billigere siden jeg kjøper 15-20 kg sekker. Men kattesand er jo dyrere syntes jeg, hvertfall den jeg bruker.
PoisonIvy Skrevet 9. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2008 Det tror jeg ikke det er, med mindre du smugler det inn i landet. Har du ikke råd til å betale det det koster å kjøpe kattemat og kattesand her i landet, så har du kanskje heller ikke råd til å ha katt........ Jeg visste at det var det du kom til å svare! Det er vel lov å søke billigere alternativer? Jeg har råd til å ha katt, to stk faktisk! Og jeg kjøper kun den beste maten til de. Men det er ikke det denne tråden handler om! Jeg spurte om det var toll på kattemat og kattesand dersom man kjøper fra utlandet. Hvis du ikke vet noe om emnet - hold deg unna!
PoisonIvy Skrevet 9. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2008 Er det virkelig så mye billigere? Jeg pleier å kjøpe kattemat i sverige det er 2-300 kr billigere siden jeg kjøper 15-20 kg sekker. Men kattesand er jo dyrere syntes jeg, hvertfall den jeg bruker. Fra England er det en del billigere, men dersom man må betale toll ender man nok opp på samme prisen Vi bruker Catsan, er den billigere i Sverige?
Gjest lillelinn Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 jeg kjøper hundemat i sverige.. 200 kr billigere pr sekk med sience plan, har aldri blitt bedt om å betale toll..
Gjest Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 Vet ikke hvor dyr catsan er. Men jeg bruker disse perlene og de er en smule dyrere..
Gjest Pupsilure Skrevet 9. november 2008 #11 Skrevet 9. november 2008 Men det koster nok ganske mye i frakt, PoisonIvy da det veier mye. Men å kjøpe i sverige er jo en god ide
Adila Skrevet 10. november 2008 #12 Skrevet 10. november 2008 på dyrebutikken på Nordby-senteret så var det like dyrt for Hills foret som i Norge. Mulig det er dyrere der enn andre steder. Hvor kjøper dere kattemat i Sverige da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå