Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå er jeg så lei!

Min mann har ikke sexlyst i helgene!!! Jeg skjønner ingenting. Han tenner jo på meg når vi er ute blant folk osv, men med en gang vi kommer hjem, sekundet etter vi har gått i døren kommer trøttheten hans. Han blir trøtt og går og legger seg med en gang. Og jeg sitter igjen, kåt som rakkern og vil ha litt action!

I går var han ikke spesielt full, men han orket bare ikke!

Jeg blir så skuffet og lei meg.. det tar aldri slutt. Vi har ikke sex i helgene lenger! Merkelige greier...

Jeg har sagt dette til han hver eneste helg (etter at vi har lagt oss, og jeg prøver meg men han bare sovner) at jeg blir lei meg og skuffet. Da sier han bare at "oi, jeg visste ikke at du følte det slik"

...også sovner han.

Hva kan jeg gjøre?

Jeg ender med å "straffe" han ved å ikke se han, ikke ville ha sex når HAN vil osv...

Jeg blir så lei meg.. noen råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
ikke ville ha sex når HAN vil osv...

Kanskje han gjør det samme?

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, han straffer nok ikke meg på den måten..

Jeg har tatt det opp med han i dag, men jeg får ikke noe ut av han. Jeg trenger litt mere passion i forholdet vårt, og det får jeg ikke!

Nå er jeg bare lei meg.. føler ikke at vi er kjærester, bare gode venner..

Skrevet

Jeg ville ikke brukt straff som metode. Når han vil ha sex, hvorfor ikke da ha sex med han? Jeg synes det blir helt feil "å gi igjen med samme mynt" :-?

Hva med sex i ukedagene da?

Hva med å ikke gå ut i offentligheten en helg. Heller bare være hjemme, skjemme han bort, gi massasje og virkelig gå inn for å kose med hverandre?

Leste en artikkel for en stund siden om at menn kan ha problemer med potensen, og istedenfor å snakke med partneren om det sier de at de ikke har lyst på sex i det hele tatt...

Gjest Kinga
Skrevet

Hvilken logikk er det i å ikke ville ha sex når han vil det, når det er du som savner mer sex?

Blir det mer sex utav det?

Vibeke

Skrevet

Du sier at han tenner på deg når dere er ute blant folk. Hva med å dra han med deg en plass ute for en kjapp en. Det er jo både spennende og pirrende + litt krydder i hverdagen. Stå på, ikke gi opp :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, når han "endelig" vil.. og mest fordi han ser at jeg har blitt skuffet da er det for sent!

Da har toget gått og man vil bare ikke lenger. I hvertfall ikke når det virker som om han gjør det for medlidenhet...

Æsj, dette er så surt.. jeg er spent på i kveld. Han sa at han ville gi meg masse kjærlighet og passion som bare det...

Gjest Kinga
Skrevet

Ja, men hvis man tenker som så at sex gir lyst på mer sex, så kan det jo være en idè å få med seg all den sexen man kan. Sånn at han også får mer lyst på sex.

Vibeke

Skrevet

Hva om dere slutter å planlegge når dere skal ha sex?

Personlig synes jeg det er drepen hvis jeg vet at klokken da og da skal vi ha sex. (OK, ikke alltid da.. :blunke: )

Tror at for å ha spenningen på topp så bør sexen være litt impulsiv.

Det går ihvertfall ann for oss som ikke har barn.

:briller:

Skrevet

Har noe av det samme problemet.... Dvs mannen min klår og piller på meg når ungene er våkne, vi er ute blant andre, har gjester osv, men så fort vi kommer opp i senga sovner han... :evil:

Jeg har begynt å ta for meg jeg - rett og slett forsyne meg sjøl og det fungerer mye av tida. Ellers har jeg bedt ham slutte å oppmuntre meg og gjøre meg tent når det ikke blir noe av det, for da blir jeg så sur :-?

Han har blitt bedre på det, men jeg må¨nok også bare leve med at vi har ulik rytme og ulike behov...

Det hører med til historien at han er verdens beste elsker, så jeg vil selvfølgelig ha ham hele tiden :sjarmor:

Suz :wink:

Skrevet

Jeg har hatt litt samme problemet som mannen jeg!! Gutten min er verdens BESTE elsker, han er bare enormt god, men jeg blir så innmari trøtt når vi har lagt oss om kvelden. Vi prøver å legge oss tidlig, for han er klar over problemet, men vi klarer aldri å komme til saken før i 1-tiden og da er jeg helt sovneferdig. I perioder har vi sex hver kveld, men så kan det gå mange dager mellom hver gang.

Jeg har funnet en løsning: sex på ettermiddagen, etter middagen. Ikke alltid det passer, men jeg liker den tiden av døgnet MYE bedre.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...