Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #21 Del Skrevet 9. november 2008 På Sukker som vi hører så mye om...nedslående. Tast inn menn i alderen 35-40, og hva møter oss, jo dettë: http://www.sukker.no/index.php Er det så få kjekke single menn i dette landet?! Jeg søkte på kvinner 35-40 istedet. Og det var det langt mellom "godbitene", gitt.. Er det så få fine single damer i dette landet?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #22 Del Skrevet 9. november 2008 Som kvinne måtte jeg følge opp innlegget over her og se hvordan kvinnene tok seg ut på Sukker.no, og du har rett, det var ikke mange pene, sunne og freske damer der, de så litt slitte ut? Levd hardt eller noe? Hm... Men forhåpentligvis finnes det noen godbiter der blant mennene ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. november 2008 #23 Del Skrevet 9. november 2008 Som kvinne måtte jeg følge opp innlegget over her og se hvordan kvinnene tok seg ut på Sukker.no, og du har rett, det var ikke mange pene, sunne og freske damer der, de så litt slitte ut? Levd hardt eller noe? Hm... Men forhåpentligvis finnes det noen godbiter der blant mennene ;-) Jeg søkte opp jenter 20-30 også jeg, det var mange søte der i hvertfall. Jeg kommer ikke opp hvis man søker for profilen min vises bare med de jeg har match med :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #24 Del Skrevet 9. november 2008 Det er dessverre flere søte kvinner på Sukker enn det er kjekke menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2008 #25 Del Skrevet 9. november 2008 De som er kjekke og single er gjerne de som bare ønsker one night stands. så det du da sier, er at alle de kjekke gutta på sukker, bare er ute etter one night stands? da blir de plutselig ikke så kjekke lenger likevel i mine øyne, kjekk er ikke BARE utseendet. Du kan være så pen du bare vil, er du bare ute etter å ligge med flest mulig, mister man liksom litt av kjekkheten, ihvertfall om man er på en seriøst datingside der det virker som de fleste er ute etter å finne en partner. Bortsett fra det, synes jeg det er mange kjekke menn på sukker jeg, ihvertfall utseendemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #26 Del Skrevet 9. november 2008 så det du da sier, er at alle de kjekke gutta på sukker, bare er ute etter one night stands? da blir de plutselig ikke så kjekke lenger likevel i mine øyne, kjekk er ikke BARE utseendet. Men det er vel helt legitimt å være ute etter et ONS så lenge man er ærlig om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2008 #27 Del Skrevet 9. november 2008 Men det er vel helt legitimt å være ute etter et ONS så lenge man er ærlig om det? ja, men da skjønner jeg ikke hva man gjør på en datingside, man datere ikke når man bare er ute etter ons vel? en date og en ons er liksom litt forskjellig for meg ihvertfall. helt greit for meg å bare være ute etter ons så lenge man er ærlig om det, men ingen av de kjekke mannfolka jeg ser på sukker, skriver i profilen sin at de kun er ute etter ons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 9. november 2008 #28 Del Skrevet 9. november 2008 så det du da sier, er at alle de kjekke gutta på sukker, bare er ute etter one night stands? Jeg vet jo egentlig ikke noe om det, men det virker bare litt rart at tilsynelatende attraktive individer av begge kjønn henger på sider som Sukker år etter år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Zara_* Skrevet 9. november 2008 #29 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg søkte på kvinner 35-40 istedet. Og det var det langt mellom "godbitene", gitt.. Er det så få fine single damer i dette landet?! Jeg er en av de damene. Visste ikke at jeg tok meg SÅ dårlig ut... ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2008 #30 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg vet jo egentlig ikke noe om det, men det virker bare litt rart at tilsynelatende attraktive individer av begge kjønn henger på sider som Sukker år etter år. det å være singel, betyr ikke at man ikke er attraktiv, og det å være på sider som sukker, betyr ikke at man ikke klarer å få seg kjærste andre steder. Det er mange grunner til at folk er single, både menn og kvinner, dersom det hadde vært så enkelt at alle single var lite lekre, mens alle attraktive kvinner og menn alltid var i forhold, så hadde jeg skjønt din tanke. Jeg kjenner ihvertfall både vanvittig flott utseende mannfolk, som er smarte, har gode jobber og aktivt fritidsliv, god omgangskrets og nok sjanser, som likevel har vært single i flere år. Hvorfor? aner ikke! Kan det være at det er noe med dem selv, og ikke at andre ikke vil ha dem? (for jeg VET at det er nok av jenter som vil ha dem. og pene, nydelige og søte kvinner i samme situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 9. november 2008 #31 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg tror faktisk man stort sett kun er på de sidene om man ikke finner noe i "virkeligheten". De attraktive som er der er enten urealistisk kravstore, bare ute etter tilfeldig sex, er sære eller har andre negative eller patetiske personlige egenskaper. Om normale folk av begge kjønn hadde innsett det, så hadde de spart veldig mye tid og frustrasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #32 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg søkte på kvinner 35-40 istedet. Og det var det langt mellom "godbitene", gitt.. Er det så få fine single damer i dette landet?! Prøv en site med russiske damer i stedet. Klikk neste for å bla gjennom. Litt forskjell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #33 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg vet jo egentlig ikke noe om det, men det virker bare litt rart at tilsynelatende attraktive individer av begge kjønn henger på sider som Sukker år etter år. Ifølge deg er jo svaret at "de egentlig ikke er attraktive, ellers ville andre ha kapret de for lenge siden". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #34 Del Skrevet 9. november 2008 Prøv en site med russiske damer i stedet. Klikk neste for å bla gjennom. Litt forskjell... Ingen tvil om at russiske damer er mye vakrere og feminine enn de norske!! http://www.thingsasian.com/contributor/frederikranke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. november 2008 #35 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg vet jo egentlig ikke noe om det, men det virker bare litt rart at tilsynelatende attraktive individer av begge kjønn henger på sider som Sukker år etter år. Nå er det jo sånn at man ønsker å møte noen man passer sammen med da, man vi ha kjemi og kunne bli forelsket. Det kan ta lang tid å møte "den rette", men en dag sier det kanskje bare klikk også er man der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 9. november 2008 #36 Del Skrevet 9. november 2008 Ifølge deg er jo svaret at "de egentlig ikke er attraktive, ellers ville andre ha kapret de for lenge siden". Eventuelt så er de urealistiske kresne. Det gjelder forresten begge kjønn. Er jo også mange menn som har hatt for mange ons, og derfor ikke klarer å bli fornøyd med en enkelt kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. november 2008 #37 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg tror faktisk man stort sett kun er på de sidene om man ikke finner noe i "virkeligheten". De attraktive som er der er enten urealistisk kravstore, bare ute etter tilfeldig sex, er sære eller har andre negative eller patetiske personlige egenskaper. Om normale folk av begge kjønn hadde innsett det, så hadde de spart veldig mye tid og frustrasjon. ah, ja, det er nok sånn det er.... Siden du vet hvem som er på slike sider, og hvorfor de er der, har du vært der mye selv og blitt kjent med mange av de som er der? normale folk... de er vel da ikke på slike sider i følge deg, så de har vel ingen problemer med de som er der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 9. november 2008 #38 Del Skrevet 9. november 2008 Nå er det jo sånn at man ønsker å møte noen man passer sammen med da, man vi ha kjemi og kunne bli forelsket. Det kan ta lang tid å møte "den rette", men en dag sier det kanskje bare klikk også er man der. Jeg synes det bare er en bortforklaring fra menn som ikke finner ei som er pen nok og damer som ikke finner en som er rik nok....... Eventuelt er det at man ikke får tak i noen man tør vise frem til kameratene/venninene. Min erfaring er at man gjerne går lenger enslig dess mer man bryr seg om hva andre mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 9. november 2008 #39 Del Skrevet 9. november 2008 ah, ja, det er nok sånn det er.... Siden du vet hvem som er på slike sider, og hvorfor de er der, har du vært der mye selv og blitt kjent med mange av de som er der? normale folk... de er vel da ikke på slike sider i følge deg, så de har vel ingen problemer med de som er der? Det er nok mange normale damer på slike sider, men de blir ikke der så lenge.... Er de som blir værende i mange måneder for ikke å snakke om år jeg sikter til. Eneste tilfeller jeg vet om hvor bra norske damer blir værende på de sidene lenge, er når de har 3 eller flere barn. Jeg kjenner ikke alle som er der selvfølgelig, men særlig på Sukker ser jeg det er rimelig mange patetiske mennesker. Veldig mange av damene i tyveårene på sukker ligner jo på de damene det er fult av på russiske datingsider. Forskjellen er bare at på russiske datingsider er det også mye bra om man leter nøye. Siden de aller fleste menn som søker kone i Øst Europa eller Øst Asia er ute etter hjernedøde underdanige husmødre eller golddigger sminkedukker så er det minimalt av konkurranse om de bra damene derfra Personlig orket jeg ikke være på Sukker, orket ikke synet av alle de patetiske menneskene der. Synes derimot at folk på de andre sidene stort sett virker normale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 9. november 2008 #40 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg synes det bare er en bortforklaring fra menn som ikke finner ei som er pen nok og damer som ikke finner en som er rik nok....... Eventuelt er det at man ikke får tak i noen man tør vise frem til kameratene/venninene. Min erfaring er at man gjerne går lenger enslig dess mer man bryr seg om hva andre mener. Åh peewee, du snakker så mye vås til tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå