Gjest Mia88 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 (endret) . Endret 2. januar 2009 av Mia88
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Må dere flytte sammen da? Kan dere ikke bo i samme by, men hver for dere, og se hvordan det går? Er det sånn at dere nå bor såpass langt fra hverandre at han også ser vennene i din by sjelden? Slik at de få gangene han ser dem vil han feste med dem? For da kan det jo hende det roer seg litt hvis han faktisk bor i samme by som dem, og har mer mulighet til å treffe dem. Da føler han kanskje ikke at han MÅ ut med dem hver gang de skal ut?
Glynis Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Jeg har ikke noe råd å gi om hele flytte sammen eller ikke-problemstillingen, men akkurat når det gjelder det at du synes at det at han er mye med kompiser er en grunn til å ikke flytte sammen vil jeg jo si at det er heller det motsatte. Hvis dere har frokost sammen hver dag og sees hver kveld (ikke at dere er hjemme hver kveld, men legger dere sammen) kan jo gjøre at du ikke har så stort behov for å se han hver lørdagskveld. Så ja, akkurat det er en dårlig grunn, men samtidig kan det være en god grunn til å tenke igjennom hele forholdet. Som igjen blir en god grunn til å ikke flytte sammen ennå.. hosthark, tror jeg gir meg nå.
Gjest Mia88 Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 (endret) .. Endret 2. januar 2009 av Mia88
Nabodama Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Vet du hva? På bakgrunn av det du sier her, tror jeg nok jeg ville gjort det slutt ja. Synes du er veldig fornuftig som tenker litt fram i tid, og hvordan livet kan bli når dere får barn osv. Er han så glad i å feste med kompisene, vil han nok fortsette med det, og du ser allerede faren for at du blir sittende mye alene med et barn. Som du sier, så har du nettopp flyttet hjemmefra. Ikke gå glipp av drømmer og planer for et forhold du er såpass usikker på og med en mann du er i tvil om du passer sammen med.
Lise_ Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 (endret) IKKE flytt sammen med ham, da blir alt bare enda verre, og han kommer selvsagt til å ta med seg fylla hjem til dere, og bråke med musikk og fyllefakter. jeg tror du kommer til å angre om dere gjør det, for han virker ikke voksen nok til å tenke seriøst utover fremtiden dere imellom Endret 6. november 2008 av Lise_
MissStiles Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 jeg kjenner meg litt igjen i denne situasjonen. Ikke den flytte sammen situasjonen men den festinga. Min forrige kjæreste var på samme måte. Vi bodde ikke i samme by så helgene var liksom da vi var sammen. Han har en del single kamerater og de var han mest sammen med. De dro ut så og si hver helg. Han ville gjerne være med hver eneste gang. Jeg er glad i festing men ikke på samme måte som han. Ikke hver helg. Jeg husker en helg hvor han var ute på fredagen og på lørdagen skulle de ut igjen. Men han var sliten og ville og ville ikke bli med. Jeg sa at han kunne bare dra ut men han dro ikke. Dagen etter fikk han høre at det var årets beste bytur. Da var det min skyld! Men jeg hadde gitt klar beskjed om at han kunne dra ut. Herregud! Latterlig når jeg tenker over det nå. Så jeg ville ikke flytta sammen med han enda. Dere er fortsatt unge og jeg synes dere burde nytte tiden dere har sammen som kjærester og sammen med vennene deres. Det haster ikke å flytte sammen. Lykke til!
Gjest Mia88 Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 (endret) .. Endret 2. januar 2009 av Mia88
Nabodama Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 Takk for alle svarene:) Tror jeg har bestemt meg nå for at jeg ikke vil flytte sammen med han. Dette har jeg fortalt han, og han synes det er trist at jeg på denne måten ikke ser at vi har en framtid sammen. Jeg tenkter hver dag på dette. Om jeg skal gjøre det slutt, eller ikke. For jeg har innsett at vi ikke har en framtid sammen. Men jeg tror ikke jeg klarer å gjøre det slutt nå, for vi har det jo samtidig bra sammen. Jeg elsker å sove over hos han, være sammen med han osv. Vil ikke miste ham. Men jeg er vell bare mest redd for å bli alene nå som jeg akkurat har flytta osv. Det virker så ensomt. Det er vanskelig å ta en avgjørelse siden jeg ikke helt vet hvordan et forhold bør være. Tror du har tatt den rette avgjørelsen så langt iallefall. Så får du ta tiden til hjelp med resten. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå