Gjest Gjest_maria_* Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Hei! Jeg er ei jente på 20 år.. jeg prøvde på meg falske øyevipper oppe og nede istad.. når jeg skulle ta de av igjen gikk det greit med vippene over.. men de under hadde jeg så mye lim på, så jeg dro rett og slett ut alle øyevippene mine på det nedre øyelokket på begge øynene!! Kommer dette til å vokse ut igjen? hvor lang tid vil det ta isåfall? og noen som har noen tips for at de vokser fortere etc? Noen som har opplevd lignenede og vet hvor fort man kan se de begynne å vokse ut? Har jo null øyevipper under øyet nå, og det er jo ikke særlig pent! Setter stor pris på svar Mvh hjelpesløs vippeløs
Gjest Gjest_vips_* Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 de vokser ut igjen! tar litt tid da men... jeg reiv av meg halve vippen med vippetanga mi her en gang.. dæsja litt eyeliner der de hadde vært, men det synes litt, hehe..
Amalie_85 Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Man mister jo øyevipper støtt og stadig, så vokser ut gjør det jo. Men jeg vet dessverre ikke hvor lang tid det tar
Gjest Gjest_maria Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 de vokser ut igjen! tar litt tid da men... jeg reiv av meg halve vippen med vippetanga mi her en gang.. dæsja litt eyeliner der de hadde vært, men det synes litt, hehe.. takk for svar! godt å vite jeg ikke er alene.. så dine vokste ut igjen?? hvor lang tid tok det sånn ca?
Gjest gjest_maria Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Man mister jo øyevipper støtt og stadig, så vokser ut gjør det jo. Men jeg vet dessverre ikke hvor lang tid det tar Takk for svar men det jeg lurer på er siden de ble dratt ut, om roten kan ha blitt ødelagt..og at de derfor ikke vokser ut igjen? det blir jo nesten det samme som å ha nappet ut øyenvippene.. vokser de virkelig ut igjen da?
Gjest Gjest_vips_* Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 hmm.. er veldig lenge siden jeg det skjedde.. meeen jeg gikk å venta veeeeldig på at de skulle vokse ut da! så da tar det lengre tid... par uker kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Takk for svar men det jeg lurer på er siden de ble dratt ut, om roten kan ha blitt ødelagt..og at de derfor ikke vokser ut igjen? det blir jo nesten det samme som å ha nappet ut øyenvippene.. vokser de virkelig ut igjen da? Hår blir ikke ødelagt selv om man napper de ut ved roten (dersom dette var tilfellet hadde jo voksing av legger vært en éngangsprosess )
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 15. mars 2009 #9 Skrevet 15. mars 2009 Hår blir ikke ødelagt selv om man napper de ut ved roten (dersom dette var tilfellet hadde jo voksing av legger vært en éngangsprosess )Når man dra ut ett hår vokser det nornalt ut igjen, men om roten følger med frykter jeg at det blir borte. Ved voksing brenner/etser man faktisk av håret fordi voksen tærer på hårstrået og roten blir igjen. Det finnes folk som har flyttet på håret ved hårmangel osv. da dras håret ut med roten og sette inn ett annet sted..
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #10 Skrevet 15. mars 2009 Hår som nappes vokser jo ut igjen, men det tar litt tid. Øyenvippene er de hårene på kroppen som bruker lengst tid å vokse ut igjen, flere uker.
Teriyaki Skrevet 15. mars 2009 #11 Skrevet 15. mars 2009 Gammel tråd dette her.. Når man napper ut hårene på øyenbrynene så vokser de ut igjen. Det samme gjør nok øyevipper.
Gjest antigartner Skrevet 15. mars 2009 #12 Skrevet 15. mars 2009 De vokser ut igjen, ja, men det tar flere uker. Jeg var uheldig trakk ut et felt av øvre øyevipp en gang, og det føltes som en evighet før øyevippen så normal ut igjen.
Gjest :) Skrevet 3. juni 2012 #13 Skrevet 3. juni 2012 vipperoten blir ikke skadet ved at hårene nappes ut. Vipper bruker lang tid på å vokse, men de kommer alltid, og da mener jeg alltid, ut igjen. kjedelig å gå uten vipper, men i vår moderne tid er vi så heldige at det ikke krever så mye for å skjule at man mangler noen.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #14 Skrevet 3. juni 2012 [quote name=' timestamp='1338754468' post='11074722] vipperoten blir ikke skadet ved at hårene nappes ut. Vipper bruker lang tid på å vokse, men de kommer alltid, og da mener jeg alltid, ut igjen. kjedelig å gå uten vipper, men i vår moderne tid er vi så heldige at det ikke krever så mye for å skjule at man mangler noen. 7
Gjest Jente 22 Skrevet 15. september 2012 #16 Skrevet 15. september 2012 Dette skal delvis være svar på Anonym Brukerens innlegg, som skrev innleg den 3.juli 2012: Vel...det er jo godt mulig at en eller annen stakkars virkelig har et vippeproblem og leter etter tråder med gode råd, eller folk rett og slett faller inn på en feil tråd ved tilfeldighet. Vel...jeg kom meg hit ved å søke om emnet. Jeg har i det siste mistet mange vipper. De er løse, jeg tar på dem og så er de borte. Men nå har forsåvidt fått vite at vippene vokser ut igjen. Og det håper jeg da. Jeg har så få igjen. Skal skifte mascara fjerneren min til en annen fordi jeg har så smått på følelsen av at den kan ha litt av skylden. Uff. Hadde kjøpt meg løsvipper, men er ganske så fattig nå, så har ikke råd til noen falske vipper.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #17 Skrevet 16. september 2012 Når man dra ut ett hår vokser det nornalt ut igjen, men om roten følger med frykter jeg at det blir borte. Ved voksing brenner/etser man faktisk av håret fordi voksen tærer på hårstrået og roten blir igjen. Det finnes folk som har flyttet på håret ved hårmangel osv. da dras håret ut med roten og sette inn ett annet sted.. Det finnes kaldvoks og. Dessuten så har jeg vokset meg selv med varm voks mange ganger og ser på hårene at røttene kommer ut, så de står ikke igjen. (ja jeg ser at dette ble skrevet i 2009) Og ja hår vokser ut igjen, øyevipper er hår. Anonym poster: acbe4c8040db7b66da7a0d430412be15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå