Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Noen som vet om det går ann å tjene penger på spørreundersøkelser? Jeg leste på nettsiden http://www.ekstracash.com om betalte spørreundersøkelser, men vet ikke om det er noe å satse på, i og med at man må betale for å få tilgang på lister over slike undersøkelser.
mia83 Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg er med i Panel.no, der kan man velge å få tilsendt gavekort som "betaling" når man har samlet seg opp nok poeng. Kan jo ikke tjene penger på det, men man kan jo kjøpe seg noe for gavekortene.. Men det var kanskje ikke det du var ute etter? Endret 6. november 2008 av mia83
Gyda Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Zapera.no har også slik at du sparer poeng etterhvert som du er med i undersøkelser - så kan du kjøpe ting i deres "panelstore" for disse poengene.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Har gode erfaringer med Panel, tar vanligvis ikke så forferdelig lang tid før man har spart opp til et 200 kr gavekort. Er også med i Ciao, der får man cash. Men det tar til gjengjeld absurd lang tid å spare opp nok penger til at man kan gjøre et uttak. De betaler som oftest mye dårligere pr undersøkelse også. Så der skal jeg melde meg ut, da er det mer lukrativt å samle tomflasker.
vana Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 som andre sier, panel.no gir ut gavekort, og det går fort å spare opp pengene her!
Riskrem Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Du får 500 kroner i gavekort hos Panel. Man deltar i gruppesamtale i to timer. Gavekortet kan brukes nesten over alt. En timelønn på 250 kroner for å si hva man mener om et eller annet er ikke aller verst
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Du får 500 kroner i gavekort hos Panel. Man deltar i gruppesamtale i to timer. Gavekortet kan brukes nesten over alt. En timelønn på 250 kroner for å si hva man mener om et eller annet er ikke aller verst De samtalene er ganske vanskelig å komme med på, har blitt ringt opp mange ganger og ikke vært "i målgruppen". Og kommer man først med så må man vente i 3-6 mnd før man kan komme med igjen. Men når man først blir plukket ut så er det ganske lettjente penger. Men man må være forberedt på å bli filmet, og at kunden sitter bak en glassplate og følger med. Man kan godt velge å svare bare på nettundersøkelsene også. Pleier ta 3 mnd ca å tjene seg opp et universalkort på 200 kr, hvis man svarer på en undersøkelse i uka omtrent.
Rosenrød Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Jeg er også med i Zapera, Panel og Ciao. Liker best de to førsnevnte, men er aldri blitt oppringt av Panel.
Gjest *lucky* Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 Jeg har ikke prøvd men dette ser jo litt spennende ut http://www.surveytemple.com/home.norway.php
Rosenrød Skrevet 10. november 2008 #10 Skrevet 10. november 2008 Hmmm....er litt skeptisk når det koster penger!
Stronq Skrevet 10. november 2008 #11 Skrevet 10. november 2008 Betalte på det der suveytemple el hva det nå heter, og for min del var det ikke verdt pengene. Mye utenlandske sider hvor man kunne tjene penger, men vanskelig å komme med. Betalte 600 kr for det, men er 8 uker angrefrist, så har sagt at jeg skal ha mine penger tilbake, litt spent på om de kommer..
Kamikatze Skrevet 10. november 2008 #12 Skrevet 10. november 2008 Er redd for at den eneste måten du kan tjene penger på markedsundersøkelse og gallup, er å begynne å jobbe som telefonintervjuer eller liknende.
Gjest Gjest_himmel_* Skrevet 23. april 2009 #13 Skrevet 23. april 2009 Det er lenge siden det har blitt skrevet noe om dette temaet, men jeg fant en side ganske nylig som inneholder linker til ganske mange markedsundersøkelser og som kanskje er verd å nevne. Siden heter www.triaba.com og det er ikke noen kostnad forbunde med å gå inn på den. tror det er en 10 - 12 norske undersøkelser samt noen internasjonale som nordmenn kan være med på. Jeg ville ikke ha betalt for en liste over markedsundersøkelser...
flickan Skrevet 23. april 2009 #14 Skrevet 23. april 2009 Jeg ser mange skriver at panel.no er ganske grei og at det går relativt raskt å tjene noen penger. Jeg har vært med i sikkert to år og er kansje oppe i 300-400 kr nå.. Svarer så sant jeg er i målgruppa, men synes ikke det går spesielt raskt nei..
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #15 Skrevet 23. april 2009 Jeg ser mange skriver at panel.no er ganske grei og at det går relativt raskt å tjene noen penger. Jeg har vært med i sikkert to år og er kansje oppe i 300-400 kr nå.. Svarer så sant jeg er i målgruppa, men synes ikke det går spesielt raskt nei.. Tror jeg tjener ca 10 kr uka i snitt hos Panel. I sommerferieukene går det litt tregere. Nå har det endret på sidene sine, og så langt ser det ut til å gå tregere å få poengene sine. Håper de ikke blir som ciao hvor det kan gå ukevis før poengene kommer. Har forresten vært på 3-4 gruppesamtaler også hos Panel. De er vanskeligere å komme med på, men man tjener 4-500 når man først kommer med.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #16 Skrevet 23. april 2009 men på panel.no kan man jo ikke bli medlem med mindre de ringer deg opp! Jeg har aldri fått noen telefon fra de... (og vil gjerne bli medlem)
Gjest Glør Skrevet 23. april 2009 #17 Skrevet 23. april 2009 pointshop.no er ok, der tjener man poeng som kan brukes til å shoppe i butikken deres, og de har veldig mye forskjellig der.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #18 Skrevet 24. april 2009 (endret) hei vil du tjene penger raskt på internett burde du prøve bux der tjener du 1c-5c for å trykke på reklame linker cirka 40-50 per dag. har fått utbetalt 64.74dollar på 34dager!!! anbefales!! bux har stått på toppen av de beste ptc siden i verden! du tjener ekstra mye visst du inviterer venner til bux. registrer deg hær http://bux.to for å tjene noe ekstra hundrelapper i månden:) Innlegget er endret iht KGs regler. Kari, mod Endret 24. april 2009 av Kari
Gjest Gjest_Frode_* Skrevet 25. april 2009 #19 Skrevet 25. april 2009 men på panel.no kan man jo ikke bli medlem med mindre de ringer deg opp! Jeg har aldri fått noen telefon fra de... (og vil gjerne bli medlem) Hva med å bli medlem i Zaphera? Der vil du få mange spørreundersøkelser. Jeg fikk invitasjon til gruppesamtale/intervju i går - 1,5 timer og du får et gavekort på 500 kr for arbeidet. Har blitt invitert 3 ganger så langt i år, men har takket nei til alle så langt. Jeg har vært medlem i 3 år og har tjent mange poeng som jeg kan ta ut i varer. Har også vært innom nettsiden http://www.triaba.com som ble nevnt av noen andre og, ja den har flere linker til norske undersøkelser. Du kan jo sjekke ut den siden. meldte meg på 2 undersøkelser der. Start og Biip panelet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå