Gå til innhold

Twist

Gjest Bare innom

Fremhevede innlegg

Gjest Bare innom
Skrevet

Var i et bryllup ifjor, og der hadde de lagt en twist, et lite hjertepapir og en penn på dekketallerkenen.

Vi fikk spise sjokoladen :gjeiper: og på lappen skrev man en liten hilsen eller et godt råd til brudeparet.

Alt ble samlet i en stor bolle som brudeparet fikk overlevert.

Synes det var en morsom greie :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bare innom
Skrevet

Kom på at det heter jo ikke dekketallerken, men det er den lille tallerkenen som man har ved siden av.... som jeg ikke vet hva heter

Skrevet
Kom på at det heter jo ikke dekketallerken, men det er den lille tallerkenen som man har ved siden av.... som jeg ikke vet hva heter

Kuverttallerken... ;) Men det var jo en litt morsom ide :)

Gjest Ansjoni
Skrevet

Nå så jeg for meg at hilsenen ble skrevet på twistpapiret, ikke mye det var plass til der :fnise:

Skrevet

Har vært i to bryllup med lignende opplegg.. Der var det en boks vi skulle skrive lapper å legge oppi. Brudens forlover skulle ta vare på esken, og brudeparet skulle få den til sin 1 års bryllupsdag:) I det ene bryllupet var det også en champagne-flaske som de skulle kose seg med når de leste lappene. Dette var det venner som hadde ordnet i begge bryllupene. Synes det er en kjempesøt idè og kunne godt tenkt meg no slikt til mitt bryllup!

Skrevet

Den der har jeg også vært med på.

Det var kjøpt inn en trekasse som var malt brudeparets navn og dato på, dekorert med bryllupets farger. Oppi lå en vin. Så hadde vi fram til etter kakene på å skrive en hilsen og legge oppi. Etter de hadde skjært bryllupskaken skulle brudgommen holde spikeren mens bruden spikret igjen boksen. "Starten på samarbeidet"

Så fikk de åpne den etter et år og det var MANGE koselige hilsner :)

Skrevet

Det høres jo kjempe koselig ut!

Syns det hørtes koselig ut med twist og lapp på kuvert tallerknen.

Jeg vill kanskje valg røde hjertesjokolader i steden, men uansett en koselig og søt liten greie :)

*skrive ned i gode tips boken*

Skrevet

Hørtes ut som en veldig koselig ting ja :)

Men å vente 1 år før man får lese lappene?? Jeg hadde dødd av nysgjerrighet før den tid :fnise:

Skrevet
Nå så jeg for meg at hilsenen ble skrevet på twistpapiret, ikke mye det var plass til der :fnise:

Jeg og!

:hoho:

Søt idè, skal huske den fram til min søster skal gifte seg neste år.

Skrevet
Hørtes ut som en veldig koselig ting ja :)

Men å vente 1 år før man får lese lappene?? Jeg hadde dødd av nysgjerrighet før den tid :fnise:

Det er derfor brudens forlover skal passe på boksen vettu :fnise:

Skrevet

Den boksen der ville aldri i verden overlevd hjemme hos meg iallefall Men kjempesøt ide, jeg abbonerer på tråden og skal gi jentene mine tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...