Baby Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Vi skal på en førjulstur til København i Desember. Lurer på om noen kan anbefale en god restaurant vi kan spise på, og ting som er verdt å få med seg. Vi skal helt klart en tur i Tivoli, men andre steder vet jeg ikke så mye om.
Gjest Gjest_SivAnita_* Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Vi skal på en førjulstur til København i Desember. Lurer på om noen kan anbefale en god restaurant vi kan spise på, og ting som er verdt å få med seg. Vi skal helt klart en tur i Tivoli, men andre steder vet jeg ikke så mye om. Jensens Bøfhus er absolutt å anbefale, der har dei peiling på en bedre biff-middag, pluss andre ting en kunne tenke seg:) Ikkje er det spesielt dyrt heller! Ellers har strøget sikkert mengder av juleshopping-muligheter, og det er fullt av museum og andre aktiviteta å ta seg til overalt, så det dukka sikkert fort opp nåke! Åååh, Tivoli er sikkert heilt fantastisk magisk i desember, skulle ønske eg og skulle!!
hufsa! Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Jensens Bøfhus er absolutt å anbefale, der har dei peiling på en bedre biff-middag, pluss andre ting en kunne tenke seg:) Ikkje er det spesielt dyrt heller! Ellers har strøget sikkert mengder av juleshopping-muligheter, og det er fullt av museum og andre aktiviteta å ta seg til overalt, så det dukka sikkert fort opp nåke! Åååh, Tivoli er sikkert heilt fantastisk magisk i desember, skulle ønske eg og skulle!! ENIG ;-))
Merethe_81 Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Henger meg på denne! Vi skal iallefall innom Tivoli og har ellers planer om å tusle rundt og nyte julestemninga Hvis noen har ett sentralt og rimelig hotell å anbefale er det også supert Også lurer sikkert sambo'n på ett godt sushisted..
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Jensens Bøfhus!!! beste biffen jeg har smakt i hele verden.. mmm.... men hvor lå dne igjen.. husker vi gikk i en gate vedsiden av strøket... hmmm....
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Jensens Bøfhus!!! beste biffen jeg har smakt i hele verden.. mmm.... men hvor lå dne igjen.. husker vi gikk i en gate vedsiden av strøket... hmmm.... Helt enig. De har en fantastisk mør biff for en rimelig penge. Og så koster et glass rødvin bare 23 eller var det 27 kroner. Husker ikke helt, men i forhold til norske priser er det jo nesten gratis.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 http://www.aftenposten.no/reise/reisemaal/dest/?katid=1670
LoveBug Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 Hvilken mat liker dere? Jeg har sånn ca. 1000 tips.. Spis på The Paul i Tivoli. Fantastisk restaurant mat, sjømat og kjøtt. Ultimo i Tivoli er bra dersom dere har lyst på italiensk. Fiesta på Kgs. Nytorv er også en bra italiensk, det samme er den i Custom House (husker ikke hva den heter). Hvis dere er kjøttsulten så prøv Quote på Kgs. Nytorv (mye bedre enn jensen's). Cafe Viggo er en hyggelig fransk restaurant på Vesterbro. Ellers er det noen supre thai restauranter på Nørrebro og en god på Sølvtorvet på Østerbro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå