Gå til innhold

Festlokaler i Østfold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som vet om noen fine festlokaler i Moss/Rygge/Råde regionen?? Jeg og min kjære har smått begynt å planlegge den store dagen vår, og vi vil gifte oss i Råde der min far er fra, men jeg er ikke så godt kjent der og herremannen min er fra Bergen!!

På forhånd takk!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så veldig kjent akkurat i Råde eller Rygge, men i Moss er det hvertfall noen jeg vet om. Lokalet til Moss Seilforening, Røed Gård, Torderød, Refsnes Gods og Alby som vi skal gifte oss på :) Vet om ett sted i Rygge som heter Balke Gård, har ikke sett det selv, men har hørt det skal være fint der :) Finnes sikkert flere også, men dette er de jeg vet om :)

Skrevet
Er det noen der ute som vet om noen fine festlokaler i Moss/Rygge/Råde regionen?? Jeg og min kjære har smått begynt å planlegge den store dagen vår, og vi vil gifte oss i Råde der min far er fra, men jeg er ikke så godt kjent der og herremannen min er fra Bergen!!

På forhånd takk!! :)

Kanskje litt utenfor akkurat den regionen du spør om, men like i nærheten finner du denne.

Skrevet

i tillegg til de som alt er nevnt kjenner jeg til jeløy radio. www.jeloyradio.no!

• 2 uker senere...
Gjest nyinnflyttet
Skrevet

Noen som har arrangert/vært gjest i bryllup på Gudegården i Moss?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...