Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

md vs exuvanse - hva er mest effektivt og hva er forskjellen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd MD, men Exuviance for meg var ikke effektivt nok.

Men vet at det er flere som liker begge seriene godt her inne:)

Har fått intrykk av at Exuviance er mildere enn MD, men i teorien skal begge være like effektive. Men all hud reagerer forskjellig, så er ikke godt å si hvilken du vil like best.

Skrevet

Jeg har til nå brukt Exuviance for sensitiv hud.. Den funker bra på meg, men nå har ikke jeg noen problemhud.

Den eneste forskjellen jeg merket på rensen til Md var at etter at jeg hadde vasket huden og tok på Id foundation så viste porene på nesen min mye mindre :) Men nå har vel Md litt sterkere syrer i sine podukter.

I tillegg så har Exuviance en veldig bra maske. Heter Rejuvenating Treatment masque. Koster ca 250 kr.. Denne liker jeg utrolig godt!

Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet

Jeg har brukt både MD og Exuviance lenge, og begge seriene er jo bra. MD er noe sterkere enn Exuviance i min erfaring. I dag bruker jeg Vit-A-Plus Anti-Aging Serum fra MD, og den er jeg veldig godt fornøyd med. Jeg har også begynt å bruke glycolic pads 10% fra Elixir Cosmeceuticals de siste ukene for å peele huden. Jeg har inntrykk at denne serien er mye kraftigere enn produktene fra MD og Exuviance og gir en skikkelig peel. Av Exuviance produkter har jeg tidligere brukt Evening Restorative Complex med god effekt.

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Jeg har god erfaring med begge produktene. Bruker for tiden MD men vurderer å forsøke noe nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...