Mamma1 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Nå har jeg kommet til episode 9... Så spennende det er. Ekle Gretchen da...Hva tror dere er greia mellom hun og han Scylla-sjefen? Og hva skjer med Michael-har han svulst? Syns Agent Mahone har blitt veldig mye mer sympatisk også, samme med Bellick-men han døde jo i denne episoden da så...
Gjest Skya Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Ja, måten han drepte han jeg ikke husker navnet på var jo veldig sympatisk! Og siden de ikke har kommet lengre i USA heller så må vi vel vente før vi får svar på de andre spm. dine. Men om jeg skal spekulere litt så tror jeg Michael har svulst og kommer til å dø. Og at Gretchen kun er ute etter å utnytte han sjefen og skal fortsette med å hjelpe Scofield og co.
Vera Vinge Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 På grunn av at Michael ser ut til å bli dårligere, får vi nok vite mer om svulsten eller hva det nå var. Det blir spennende. Jeg har også alltid likt Mahone. Skulle bare ønske man kunne få se flere scener mellom Michael og Sarah.
Beibi Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Jeg skulle gjerne likt å se mer til hun dama til whistler fra panama og linc jeg. De to var så søte sammen!
MarianneE Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Det var spoiler det stod som overskrift, ja. Æsj... dumme meg som måtte lese allikevel.
Susa Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Jeg har hørt noe om at Michael kommer til å dø i siste episode av serien...men vet ikke når det er da, noen som vet hvor mange sesonger som er igjen?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Jeg har hørt noe om at Michael kommer til å dø i siste episode av serien...men vet ikke når det er da, noen som vet hvor mange sesonger som er igjen? Jeg tviler på at siste episode er skrevet en gang, så hvordan noe skal kunne vite det, er et mysterium for meg. De har kommet til sesong 4 i USA, og det er alltid usikkert om det blir flere sesonger av serier.
Susa Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Kanskje det bare var noen som sa at de trodde han kom til å dø i siste episode da? Kan bare ikke huske hvor jeg har hørt det...
Mamma1 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. november 2008 Har akkurat sett episode 10, tror dere Michael tar operasjonen?
Vera Vinge Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 Har akkurat sett episode 10, tror dere Michael tar operasjonen? Ikke sånn helt umiddelbart, tror jeg. De vil vel holde på spenningen en stund til, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå