^^Belle^^ Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Jeg er for tiden på utkikk etter en sang som jeg og min kommende mann skal danse til i bryllupet vårt. Vi skal ikke danse tradisjonell dans, men heller en ''klinedans''. Er det noen som har noen idéer til en fin sang med bra tekst? (den kan godt være litt rocka, men ikke altfor ''hard'' da min forlovede, bless his heart, er litt pysete på den fronten... )
Gjest LindaKristin Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 (endret) Hei,du! Vi skal heller ikke ha vals...vi skal danse til Rascal Flatts med Bless the broken road Det finnes jo så UTROLIG mange fine sanger,det som er vanskelig er jo å plukke ut EN Hva med Det vackraste med Cecilia Vennersten? Eller Hellbillies med Den finaste eg veit? Endret 6. november 2008 av LindaKristin
Gjest Bare innom Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Vi skal ha den klassiske utgaven av Nothing else matters med Metallica
latte Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 "Heaven" med Bryan Adams.. den er såå fin..
Hønemora Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Dreamer med Ozzy Osbourne e kjempe fin m klassisk gitar :D Vi hadde den... He den på film, men fe vel ikkje lagt ut film her
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Hva med amazed av Lonestar? Helt nydelig spør du meg!
^^Belle^^ Skrevet 14. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2008 Hva med amazed av Lonestar? Helt nydelig spør du meg! Ja, den har vi i baklomma. Nyyyydelig er den!
angara Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Vi skal ha en av mine Tom Waits-favoritter. Fremført på rølpete piano og trombone av søstra mi og samboeren. Tror det blir KJEMPKULT! Men vi er begge kjempedårlige til å danse, selv vanlig klinedans har vi aldri danset med hverandre. Min kjære har heller ikke lyst til å øve, så jeg er MEGET spent på hvordan det går.
^^Belle^^ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2008 Vi skal ha en av mine Tom Waits-favoritter. Fremført på rølpete piano og trombone av søstra mi og samboeren. Tror det blir KJEMPKULT! Men vi er begge kjempedårlige til å danse, selv vanlig klinedans har vi aldri danset med hverandre. Min kjære har heller ikke lyst til å øve, så jeg er MEGET spent på hvordan det går. Vet hvordan du har det! Var derfor vi valgte å ikke danse vals - er ikke helt oss liksom...men vi har da noe trening i den tradisjonelle klinedansen da, så det stresser jeg ikke med. Og denne dansen må være den letteste av de alle. Er barre å gynge litt att og fram, så har du den!
Honey Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 (endret) Etter å ha vært på hyttetur i helgen har vi bestemt oss for å ikke ha vals vi også. Øvde litt på klinedans og vi fant begge en sang vi likte når vi hørte Celine Dion synge "I am your lady" (vet ikke om det er tittelen på sangen). Jeg tror originalen er finere, så vi skriver den ned som et alternativ. Toåringen vår stod og så på og sa "Hællegud", så det var litt artig. Vi er ikke typene til å danse vals i det hele tatt, så det blir bare å øve litt mer på klinedans for vår del og det er jo bare en koselig del av planleggingen synes jeg. Endret 17. november 2008 av Honey
Gjest Gjest_Sissi_* Skrevet 17. november 2008 #11 Skrevet 17. november 2008 Jeg og samboeren min har faktisk ingen sang.. Så vi vet heller ikke hva vi skal ha som "klinesang" / bryllupsdans... For det blir hvertfall ikke noen vals!
Gjest Nuni Skrevet 9. desember 2008 #12 Skrevet 9. desember 2008 Toåringen vår stod og så på og sa "Hællegud", så det var litt artig. Passe søt da kan jeg tenke meg Tenkte på "fineste" musikken jeg vet om og kommet på St.Thomas og Elliot Smith foreløpig. Disse blir riktignok for deprimerende for et bryllup - begge artister tok sitt eget liv, det sier vel nok. Dyktige var de likevel! Eller så er denne kanskje for spesielt interesserte, men den er fryktelig søt:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå