Gjest Gjest Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Ja, spørsmålet ligger jo i overskriften. Vi pleier å spise urøkt pinnekjøtt av lam på julaften og har de siste årene kjøpt dette på rema1000. Har egentlig vært ganske fornøyd med det, men har kanskje vært bittelitt tørt av en eller annen grunn og nå vil jeg høre hvor dere får tak i deres beste pinnekjøtt. Jeg bor i Eidsvoll kommune, så tar gjerne i mot forslag på salgsteder innenfor oslo/akershus. Om dere også vet ca kgpris, så skriv også gjerne ned det:) Takker og bukker!
Gjest Gjest_vestlending_* Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Ja, spørsmålet ligger jo i overskriften. Vi pleier å spise urøkt pinnekjøtt av lam på julaften og har de siste årene kjøpt dette på rema1000. Har egentlig vært ganske fornøyd med det, men har kanskje vært bittelitt tørt av en eller annen grunn og nå vil jeg høre hvor dere får tak i deres beste pinnekjøtt. Jeg bor i Eidsvoll kommune, så tar gjerne i mot forslag på salgsteder innenfor oslo/akershus. Om dere også vet ca kgpris, så skriv også gjerne ned det:) Takker og bukker! Jeg er vestlending og derav uhyre kresen på pinnekjøtt. Og mener fast at pinnekjøtt som er produsert andre steder enn på vestlandet, er fullstendig uspiselig Har bodd i Oslo i mange år, og kjøpte alltid på SmørPetersen - som dessverre ikke finnes lenger. Så de siste årene har jeg kjøpt pinnekjøttet mitt på Centra på Majorstuen. Der har de hvert år minst 3 forskjellige typer, og i fjor var minst 2 fra vestlandet. God kvalitet, men selvfølgelig litt dyrere enn på Rema1000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå