Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er foreløbig på yrkestrettet attføring og er akkurat idag uten jobb.

Ikveld skal jeg på visning og spørsmålet om hva jeg driver med kommer nok opp..hva bør jeg si? Arbeidsledig er vel sannheten men den høres ikke så bra ut... Jeg VET at jeg er en av de bedre leietakerne men hvordan bevise det? Jeg betaler alltid men det kan være tomme løfter for en utleier som har vært i gamet lenge..

Hva ville du ha sagt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er foreløbig på yrkestrettet attføring og er akkurat idag uten jobb.

Ikveld skal jeg på visning og spørsmålet om hva jeg driver med kommer nok opp..hva bør jeg si? Arbeidsledig er vel sannheten men den høres ikke så bra ut... Jeg VET at jeg er en av de bedre leietakerne men hvordan bevise det? Jeg betaler alltid men det kan være tomme løfter for en utleier som har vært i gamet lenge..

Hva ville du ha sagt?

Kan du vise til tidligere utleiere som kan bekrefte at du er en god betaler, så er jo det alltid et pluss.

Nå vet jeg jo ikke grunnen til hvorfor du er på yrkesrettet attøring, men det vil vel i utgangspunktet si at du ønsker deg tilbake i arbeidslivet. Så hvis det spørsmålet kommer opp, så kan du jo bare si at du er arbeidssøkende, istedenfor arbeidsløs. Ellers er det jo bare å fortelle om deg selv, være blid, hyggelig og imøtekommende. Still noen spørsmål rundt leiligheten for å vise litt ekstra interesse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...