Idnar Skrevet 6. november 2008 #1 Del Skrevet 6. november 2008 Noen som vet om noen gode spenningsbøker på spansk? Det bør være noe mannfolklitteratur som thriller, krim eller spenning. Blir veldig glad for hjelp :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 8. november 2008 #2 Del Skrevet 8. november 2008 Må det være bøker av spanske forfattere? For hvis ikke har du jo massevis av kjente engelskspråklige (og andre) som helt sikkert er oversatt til spansk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 8. november 2008 #3 Del Skrevet 8. november 2008 Gabriel Garcia Marquez er jo fantastisk! Og Isabelle Allende! Ellers er det jo han som skrev Vindens Skygge, han er spansk. Og det var krim, spenning og thriller på høyt nivå. Jeg skulle legge meg og lese litt på sengen før jeg la meg en kveld, med den nye boken min. Da jeg la den fra meg første gang hadde jeg lest den ut. Ble ikke noe søvn den natten gitt. Heldigvis var det helg. FOR en bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la novia Skrevet 9. november 2008 #4 Del Skrevet 9. november 2008 La tabla de Flandes, av Arturo Pérez-Reverte. De har den på Deichman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. november 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 10. november 2008 Må det være bøker av spanske forfattere? For hvis ikke har du jo massevis av kjente engelskspråklige (og andre) som helt sikkert er oversatt til spansk. Så lenge boken har spansk tekst, er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. november 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg er kjempe takknemmelig for svar!!! Så TUSEN TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satsuma Skrevet 11. november 2008 #7 Del Skrevet 11. november 2008 Bor du i en større by, så har de seksjoner på bibliotekene med spanske bøker. Og bor du ikke i en by kan de helt sikkert på ditt lokale bibliotek bestille inn bøker fra de større bibliotekene rund om i landet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 11. november 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 11. november 2008 Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #9 Del Skrevet 15. november 2008 Mamma leser La Piramida av Henning Mankell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå