theamoren Skrevet 6. november 2008 #1 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) kjøpte en stor skummamadrass på jysk som jeg skal klippe tilpasset vuggen, mens syns den var ganske myk! hvordan skal jeg vite om den er for myk for en nyfødt?? Jeg er såå usikker. På nettet står det at babyer ikke skal ha myk, slitt og brukt madrass... HVA er myk? noen som kjenner til denne madrassen? jysk Endret 6. november 2008 av theamoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qrs Skrevet 6. november 2008 #2 Del Skrevet 6. november 2008 Husk at en baby er liten og lett og det som kjennes mykt ut for deg ikke nødvendigvis er det for den lille. Mener vi har en lignende madrass (også fra jysk) i sprinkelsenga (nå er det 3.mann som bruker den og madrassen er 5 år gammel). Du kan ikke se antydning til at den er brukt enda. Det sier litt om hvor lette ungene er. Vi har forresten alltid tisselaken på madrassen slik at den ikke blir tilsølt av tiss, gulp, oppkast (bare et tips!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå