Siljetot Skrevet 14. juni 2003 #1 Skrevet 14. juni 2003 Har vært rundt overalt og sett etter en søt liten hvit kurv til en brudepike (4år). Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slikt?? Har sett at man kan bestille det fra USA, men dette blir veldig dyrt... Silje
Solstrålen Skrevet 15. juni 2003 #3 Skrevet 15. juni 2003 Du kan kjøpe kurver alle steder; Nille, andre billig-butikker (max20, tier'n) hobbybutikker, enkelte matbutikker som har nonfood varer(rema, rimi) De fleste steder er jo kurvene trehvite, men det er jo bare å male den hvit og lakke den! Kurver koster 10-40kr eller noe sånn.. Maling får du for 20 kr og så må du ha litt lakk..
Nikki Skrevet 15. juni 2003 #4 Skrevet 15. juni 2003 Jeg fikk tak i noen aldeles skjønne kurvet på Notabene jeg... Betalte 80 kr pr. stk. De hadde i tilleg hvitt stoff nede i kurven... Kurven i seg selv var flettet...
smile Skrevet 15. juni 2003 #5 Skrevet 15. juni 2003 Spør i blomsterbutikken om de kan ta inn. Jeg jobber i blomsterbutikk og etter at jeg har sett det har vært spurt etter flere ganger her på kg-guiden fant vi ut at vi må prøve å ta inn det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå