Gjest Snart hårfager Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Ved å spise en sitron hver dag i 30 dager så skal vistnok håret vokse nesten 10 cm har jeg blitt fortalt av en venninne.Jeg ble kjempeglad da jeg hørte om dette for nå blir endelig mitt korte hår langt igjen.
Rexina Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Men tennene dine kommer ikke til å bli særlig pene etterpå da:P Syreskadet og fæle. En venninne av meg spiser en sitron hver dag så og si, og håret hennes vokser ikke spesielt mye fortere enn vanlig, men tennene hennes er helt nedslitt..
Gjest *Mim* Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Høres det litt for godt ut til å være sant? Da er det nok også det.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Men hun har fått vite om dette rådet av tanten sin og tanten kan veldig mye om kjerringråd.
Gjest t-s Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 For noe sludder! Hvorfor er det sludder?
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 Den der var unødvendig synes jeg. hvorfor?
Gjest t-s Skrevet 6. november 2008 #11 Skrevet 6. november 2008 Natta er litt for lang...? Jeg vil bare ha langt hår i en fei.
Gjest t-s Skrevet 6. november 2008 #12 Skrevet 6. november 2008 Hva om jeg spiser masse bananer og tar ølgjær da? Bananer og ølgjær er det jo masse b-viaminer i.
Gjest *Mim* Skrevet 6. november 2008 #13 Skrevet 6. november 2008 Bare å prøve! Kom igjen om en måned, så får vi høre hvordan det gikk.
hufsa! Skrevet 6. november 2008 #14 Skrevet 6. november 2008 Huff.må le au,det er jo komplett umulig,det vet jo alle som har litt sans for sunn fornuft..Håret gror i sitt tempo,kan ikke gjøre noe med det,men man kan spise ølgjær og b-vitaminer som sies her og få finer og tykkere hår.Ellers må du nok bare ta tiden til hjelp.
Gjest t-s Skrevet 6. november 2008 #15 Skrevet 6. november 2008 Æsj for noen jantelovmennesker og idioter dere er.Jeg drar uansett til butikken og kjøper 30 sitroner når det åpner.Den som ler sist ler best.
Gjest StoreSky Skrevet 6. november 2008 #16 Skrevet 6. november 2008 Det håper jeg også! For da kan vi spre dette tipset til alle verdens kvinner. Langt hår i en fei! ps. gjerne fortell om tannlegeregningen i samme slenger, men pytt! stygge tenner er mindre viktig enn langt hår..
Suzy Skrevet 6. november 2008 #18 Skrevet 6. november 2008 Gjelder det alt kroppshår eller? Det tenkte jeg og - virker det ett sted på kroppen virker det vel alle steder..?
Kyllingwok Skrevet 6. november 2008 #19 Skrevet 6. november 2008 Gjelder det alt kroppshår eller? håper ikke det
Gjest Miley Skrevet 6. november 2008 #20 Skrevet 6. november 2008 Er det samme venninnen som anbefalte å drikke et glass olje om dagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå