Gå til innhold

Hvordan viser din kjære at han bryr seg om deg?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hannah_*
Skrevet

Jeg har vært i et forhold i 2 år nå........første tiden var alt rosenrødt og romantikken blomstret!

Men siste året synes jeg at alt bare har vært rutiner og veldig lite romantikk--

Han overrasker meg aldri med noe, tar ikke initiativ til at vi skal kose oss på noen måte.... han har heller aldri sagt at han elsker meg. Sier av og til at han er glad i meg. Lite spenning og null lidenskap, rett og slett..

Det jeg lurer på jenter.....hvordan viser kjæresten/mannen din at han bryr seg om deg, evt elsker deg????? gi gjerne konkrete eksempler ...

H

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Hver morgen før han går på jobb (jeg begynner mye senere enn han), så får jeg en nuss på panna før han går ut døra.

Har jeg hatt en lang dag, lager han middag.

Får masse kos og klemmer iløpet av dagen.

Han klager ikke når jeg har pms =D

Skrevet

han er en morgenfugl, min absolutte motsetning :fnise:

ihvertfall, når jeg står opp så er kaffekoppen satt frem og kaffen står på kanna. avisen ligger på bordet, klar til å leses.

han er også veldig flink til å vise at han bryr seg, en klem her, et nuss der, et stryk på ryggen når vi er ute og handler etc.

Skrevet

Når han kjøper noe til seg selv, men som han vet at jeg kunne ha likt, så kjøper han det til meg også.

Han gir meg små gaver helt uanmeldt.

Han gir meg uendelig mye kyss, klapp og klem. Han synes ikke det er stress å stryke ryggen min eller håret mitt. Det som er så godt. Han gjør det uten at jeg spør om det.

Hvis jeg forlater rommet, så har han plutselig funnet ny drikke med isbiter til meg.

Han forteller at han er glad i meg - hver dag. Jeg blir aldri lei av å høre det.

Han er flink til å flette inn eller bruke det som er internt mellom oss. De småstore tingene som man har med seg helt fra begynnelsen og som man utvikler underveis. Det som bare er mellom oss, på en måte. Spesielt. Fint. Ord, uttrykk eller hva som helst, egentlig.

Han gir meg en grunnleggende følelse av å være bra nok. Kanskje mer enn det.

Skrevet
Det jeg lurer på jenter.....hvordan viser kjæresten/mannen din at han bryr sg om deg, evt elsker deg????? gi gjerne konkrete eksempler ...

H

Han sa vår kjærlighet tålte alt. Helt til jeg snakket om hvor flott HAN var med en annen mann. Da var alt over.

Gjest Gjest_Kitteh_*
Skrevet

Det er hverdagen, den bare er sånn. Jeg ser det i måten han ser på meg, hvordan han forstår meg. Han vet når jeg trenger motstand og når jeg trenger at han gir slipp på meg. Han vet når han skal blande seg når jeg trenger hjelp, eller når jeg må få gjøre ting alene.

Har jeg en dårlig dag så er han der, og har jeg en god dag så er han der da også. Han er alltid interessert i å snakke, diskutere med meg, og når vi ikke snakker så er det ingenting vondt i stillheten. Vi har internhumor, og vi har utrykk og ord som bare er våre, vi har masse historie som bare er vår.

Hverdagsromantikk, kaller jeg det, og for meg er det den som teller mest.

Ikke at vi ikke har de store øyeblikkene også, men de er ikke like viktige for meg på en måte. Hvem som helst kan ha det bra på ferie, det er hverdagene det er flest av.

Skrevet

Han forteller at han er glad i meg, eller at han elsker meg. Ofte gir han meg små nuss eller kyss. Han er flink til å massere skuldrene mine og gi kjærtegn. Flink til å stelle rundt meg hvis jeg er syk eller dårlig. Generelt flink til å gjøre sånne småting som viser at han bryr seg, f. eks at han setter opp vinduet automatisk når han ser at jeg er varm, henter en kald klut hvis jeg har feber etc, helt automatisk, uten at jeg trenger å si det til ham.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Han sa vår kjærlighet tålte alt. Helt til jeg snakket om hvor flott HAN var med en annen mann. Da var alt over.

Trenger en liten utdypning!

Skrevet

Han holder rundt meg om kvelden når vi skal sove, kysser meg i nakken og sier han er glad i meg hver kveld.

Her er det også mest hverdager og han er ikke noen romantiker som kommer med roser o.l. Men likevel, vi har det godt sammen og jeg vet at han elsker meg. I tillegg til dette har han nå begynt å bli bekymret for meg (jeg er gravid) redd for at jeg skal dette, får ikke løfte noe særlig osv..Utrolig søtt.

Gjest Tulletussa
Skrevet

• Han kysser meg to ganger før han går på jobb selv om jeg nesten sover.

• Han sender meg av og til meldinger der han sier jeg er den beste jenta i verden.

• Han sier hver dag hvor mye han gleder seg til å komme hjem fra jobb, siden hjemme sammen med meg er det beste stedet i verden.

• Jeg gråter noen ganger uten definerbar grunn, og han sier jeg bare må gråte og at han godtar at det er en del av den jeg er, enda jeg vet hvor forvirrende det er for han å ikke vite hvorfor det skjer.

• Han understreker ofte hvor heldig han er og hvor bra vi har det.

• Vi har latterkramper sammen nesten hver dag, og jeg elsker at vi har det så morsomt sammen.

• Hvis jeg skulle være litt mørkredd en kveld etter at lyset er slukket så roer han meg og sier at sammen med han er jeg så trygg som det går an å bli.

:rødme:

Gjest LanaLane
Skrevet

- Når jeg lager middag gir han meg en "bak-klem"

- Han pauser plutselig "Fallout 3" og sier han elsker meg (det er stort altså!)

- Han ringer meg når han har pause for å bare høre stemmen min

- Får sms i løpet av dagen med ting han elsker ved meg

- Om han er på butikken kjøper han med sjokolademelk til meg eller noe annet han vet jeg liker

- Han koser med håret mitt helt uten videre

- Han tuller med tærne mine mens han spiller

Mange småting som å bare blunke til meg, gjeipe eller sånne teite ting. Han kan også finne på å løfte meg opp på butikken og ikke sette meg ned før vi har kommet ut(ser rimelig dumt ut).

Nå fikk du meg til å savne ham! Grrr :rope:

Skrevet
  • Han kysser meg to ganger før han går på jobb selv om jeg nesten sover.

• Han sender meg av og til meldinger der han sier jeg er den beste jenta i verden.

• Han sier hver dag hvor mye han gleder seg til å komme hjem fra jobb, siden hjemme sammen med meg er det beste stedet i verden.

• Jeg gråter noen ganger uten definerbar grunn, og han sier jeg bare må gråte og at han godtar at det er en del av den jeg er, enda jeg vet hvor forvirrende det er for han å ikke vite hvorfor det skjer.

• Han understreker ofte hvor heldig han er og hvor bra vi har det.

• Vi har latterkramper sammen nesten hver dag, og jeg elsker at vi har det så morsomt sammen.

• Hvis jeg skulle være litt mørkredd en kveld etter at lyset er slukket så roer han meg og sier at sammen med han er jeg så trygg som det går an å bli.

:rødme:

Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen?

Gjest Tulletussa
Skrevet
Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen?

Hørtes det for godt ut til å være sant? :gjeiper:

Jeg er 22 og han er 37. Vi har vært sammen så og si i 3 år. :)

Gjest Ms.GuineaPig
Skrevet

Samboeren min kjøper ting til meg hvis han har handlet noe til seg selv. Her om dagen hadde han kjøpt et plagg til seg selv, og kom hjem med Chanel-skrubb til meg :)

Han pakker meg inn i teppe når vi ser på tv/film. Lager kaffe latte til meg på helgemorgenene (jeg sover to timer lengre enn han). Lar meg kjøre den beste bilen hvis vi begge skal ut samtidig. Gjør meg tjenester hvis jeg spør om det (hente brus på kjøkkenet, gir meg bok fra hylla og sånn). Vært borti fyrer som kommer med et tørt "gjør det selv".

Drar av meg støvlettene når vi kommer hjem, bærer alltid matvarene, med mindre det er 6 tunge poser.

I begynnelsen da vi møttes, sendte han blomster hele tiden, og visste ikke hva godt han kunne gjøre. Jeg vet jo at det er det de fleste gutter gjør i begynnelsen for å imponere, men etter tre år har han ikke forandret seg =) Får riktignok ikke blomster så ofte lenger, men sånne småting i hverdagen, som han gjør får meg veldig trygg på at han elsker meg, uten at han trenger å stille med storslagne middager og det som hører med hver helg.

Han er den typen at han alltid tenker på meg før seg selv, og det er veldig deilig. Da er det veldig kos å gjøre fine ting for han også :) Skal gå begge veier.

Gjest Ms.GuineaPig
Skrevet
Hørtes det for godt ut til å være sant? :gjeiper:

Jeg er 22 og han er 37. Vi har vært sammen så og si i 3 år. :)

Så heldig du er da =) Høres litt sånn ut som oss og. Vi ler også sammen hele tiden, og er bestevenner. Det er viktig, synes jeg. Ting er veldig uhøytidelig. Hvis jeg f.eks. har fått en kvise, så kan vi tulle i et kvarter om at jeg aldri mer kan vise meg ute. Eller hvis jeg har sluppet en fis, så er det liksom ikke måte på hvor ille den lukter :P Hehe, jeg ler bare jeg tenker på det. Vi har kanskje en barnslig humor og da ;) Hehehehe...

Gjest Tulletussa
Skrevet
Så heldig du er da =) Høres litt sånn ut som oss og. Vi ler også sammen hele tiden, og er bestevenner. Det er viktig, synes jeg. Ting er veldig uhøytidelig. Hvis jeg f.eks. har fått en kvise, så kan vi tulle i et kvarter om at jeg aldri mer kan vise meg ute. Eller hvis jeg har sluppet en fis, så er det liksom ikke måte på hvor ille den lukter :P Hehe, jeg ler bare jeg tenker på det. Vi har kanskje en barnslig humor og da ;) Hehehehe...

Hehe..takk! Ja, jeg er nok veldig heldig. Du høres ikke så verst heldig ut du heller da! ;) Ja, det er viktig å være bestevenner. Barnslig humor har vi også. Vi spøker ofte med at om det hadde vært overvåkningskameraer i leiligheten vår så hadde vi blitt lagt inn for lenge siden, for det er ikke måte på hvor rare vi er innimellom. Om kvelden når tannpussen står for tur ender det ofte opp med rare danser foran speilet. :fnise:

Gjest StockDama
Skrevet
- Han pauser plutselig "Fallout 3" og sier han elsker meg (det er stort altså!)

Oo, det skjer her også...oblivion eller fallout 3. Og det er stort, er like hekta selv =p

Skrevet

Han hjelper til å lage middag og rydde/ta oppvaska de dagene han har lyst på et nummer. Jepp.

Gjest Ms.GuineaPig
Skrevet
Han hjelper til å lage middag og rydde/ta oppvaska de dagene han har lyst på et nummer. Jepp.

Hehehe, du får dra han litt i ørene :fnise:

Skrevet
Hehehe, du får dra han litt i ørene :fnise:

Næh... Da blir han bare enda kåtere... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...