Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Hva er best når man skal ned i vekt, synes dere, Nutrilett eller Noka dietten? Begrunn hvorfor! Har du noen gang gått på noen av disse to diettene så gjerne skriv hvordan du gjorde det, og hvor mye du gikk ned i vekt? Skal slanke meg og vurderer en av disse to, men er usikker så vil gjerne se hvordan det gikk med dere.
^me^ Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Hva som er best? Sunn mat og mosjon. jepp enig. det beste er og finne et kosthold og livstil som varer livet ut. spis sunt og tren! begge smaker h...... but thats my opinion..
Timeglasset Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Har smakt begge deler (og et par typer til) og jeg syntes i grunn all sånn "mat" smaker som kvalm kakedeig; melete, ekkelt og "liksom smak". Når det er sagt så mener jeg å ha hørt at Noka er bedre, i hvertfall måltidserstatterne for de inneholder mindre sukker.
Kyllingwok Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Jeg har brukt Nutrilett, gikk ned ti kg på 2 mndr. Men enig med de over her.. sunn mat og mosjon er definitivt best!
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 jeg ville brukt allevo pulveret du får kjøpt på apoteket:) Smaker helt okei og jeg gikk ned mange kilo på det, selv om jeg bare bytta ut mellom måltid og kvelds.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Hva er best når man skal ned i vekt, synes dere, Nutrilett eller Noka dietten? Begrunn hvorfor! Har du noen gang gått på noen av disse to diettene så gjerne skriv hvordan du gjorde det, og hvor mye du gikk ned i vekt? Skal slanke meg og vurderer en av disse to, men er usikker så vil gjerne se hvordan det gikk med dere. Jeg spiser nutrilett barer, har gjort dette i et halvt år nå. Jeg har gått ned en bukse størrelse og kan nå gå med tunikaer uten og føle at fleske henger ut forbi. Før så spiste jeg 4 nutrilett barer, nå spiser jeg 1-2 + middag
Gjest Raptuza Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Brukar Herbalife sine soyaprotein-shakar. For ca fire år sidan , gjekk eg ned 16 kilo med hjelp av det. No har fem av dei komme på att, men eg har byrja igjen og no skal kiloa til pers!!!
Gjest puppa Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 Jeg synes shakene til Nutrilett smaker helt grusomt, Noka er mye bedre! Men når det gjelder de Nutrilett barene er de utrolig gode! Og dessuten inneholder de ikke mer enn 212 kcal per stykk. Min favoritt er sjokolade og karamell:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå