Gå til innhold

Hva koster lokalet dere skal ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Duker, dekketøy og vask? Hvor mange dager? Hvor i landet?

Videoannonse
Annonse
Gjest LindaKristin
Skrevet (endret)

Hei!

Vi betaler 15000... det inkluderer planlegging,pynt+blomster,rydding og vasking,gratis bryllupssuite(er på en vakker gård) og alt av dekketøy og servitører...De ordner ALT,vi bare kommer og koser oss :5:

Dette er på Hamar. Hvis vi ønsket det,ville også ordne frokost til alle gjestene som overnattet..

:kose:

Endret av LindaKristin
Skrevet
Hei!

Vi betaler 15000... det inkluderer planlegging,pynt+blomster,rydding og vasking,gratis bryllupssuite(er på en vakker gård) og alt av dekketøy og servitører...De ordner ALT,vi bare kommer og koser oss :5:

:kose:

Hvor i landet er dette? Takk for svar :)

Skrevet

Vi skal leie en nydelig tømmerstue på Grefsen i Oslo.

Vi betaler 4000 kr for lokalet, med all rydding og vasking inkludert. Det er også alt av dekketøy osv. der, men vi skal ikke benytte det, da bryllupskoordinatoren stiller med dette.

Lokalet har vi fra kl 10.00 til 02.00

Skrevet
Duker, dekketøy og vask? Hvor mange dager? Hvor i landet?

4000... Inkluderer dekketøy, og thats it ;) Lokalet er veldig fint, vi får ha det i 5-6 dager :)

Skrevet

Vi skal ha feiringen på hotell, så for 70 gjester kommer det på rett i underkant av 50 000kr.

Da er dette innkludert:

3 retters middag, 3 glass vin/øl/brus, velkommsdrink, kaffe cognac og bailys, all dekktøy utenom blomster og bordkort. brudesuite med frokost og billigere overnatting for gjestene i bryllupet.

Gjest LindaKristin
Skrevet
Hvor i landet er dette? Takk for svar :)

Rett utenfor Hamar:)

Skrevet

Lokalet vårt er inkludert i kuvert prisen. Betaler mellom 5-600 per person, kommer litt ann på hvilke retter vi skal ha, har ikke bestemt dette enda. I kuvert prisen inngår lokale, dekking av bord, duker, servise , servietter, servitører og rydding etterpå. Drikke til maten kommer i tillegg. :)

Skrevet

Lokalet vårt koster 9800. Dette er inklusive alt dekketøy, gulvvask og toalettvask. All pynting og serveringspersonell må vi ordne selv, men det betyr også at vi kan ha med selvinnkjøpt mat og drikke :) Lokalet har vi fra fredag kl 12 til mandag kl 12. Dette er i gamlebyen i Fredrikstad.

Skrevet

Vi skal ha det på Grefsen og Disen Velhus, har det fra fredag-søndag, dekketøy, stoler etc inkl og de vasker etter oss:) Betaler 4200 kr

Skrevet
Vi skal ha feiringen på hotell, så for 70 gjester kommer det på rett i underkant av 50 000kr.

Da er dette innkludert:

3 retters middag, 3 glass vin/øl/brus, velkommsdrink, kaffe cognac og bailys, all dekktøy utenom blomster og bordkort. brudesuite med frokost og billigere overnatting for gjestene i bryllupet.

Hvor i landet er dette??

Hørtes ut som en god deal :jepp:

Gjest Gjest_Vildvild_*
Skrevet

Vi gofter oss i Tønsberg og betaler 5000 kr for lokalet.

Det er plass til 100 stk der. Alt dekktøy er inkludert. De vasker også.

Vi har lokalet fra torsdag - søndag.

Skrevet

Vi gifter oss i Lillestrøm, har lokalet fra fredagsmorgen (evt ettermiddagen på torsdag dersom ingen skal leie det på kvelden) til mandagsmorgen, koster 12.000. Prisen dekker leie, vask og dekktøy, ikke duker. Skal dekke på og pynte selv, og synes det er greit å ha god tid siden jeg helst vil gjøre det ferdig tidlig på fredag.

Synes det er kjempedyrt, men vi ønsket et sted vi kunne stille med alkohol selv og som var med nærhet til kirka, og da var det ikke mange stedene å velge mellom. Ved alternativene måtte vi i såfall ha skaffet skyss til gjestene (mange langveisfra) og da hadde det fort blitt vel så dyrt.

Gjest Gjest_beate_*
Skrevet
Vi skal leie en nydelig tømmerstue på Grefsen i Oslo.

Vi betaler 4000 kr for lokalet, med all rydding og vasking inkludert. Det er også alt av dekketøy osv. der, men vi skal ikke benytte det, da bryllupskoordinatoren stiller med dette.

Lokalet har vi fra kl 10.00 til 02.00

Er det en tømmerstue på Grefsen som kan leies ut til bryllup??

Jeg har leita veldig i dette området uten å finne noe...men er ikke fra Oslo, så leter litt i blinde siden jeg ikke er kjent her.

Og hvor mange er det plass til i tømmerstua di??

Nå ble jeg gira!

Skrevet
Er det en tømmerstue på Grefsen som kan leies ut til bryllup??

Jeg har leita veldig i dette området uten å finne noe...men er ikke fra Oslo, så leter litt i blinde siden jeg ikke er kjent her.

Og hvor mange er det plass til i tømmerstua di??

Nå ble jeg gira!

Ja det er det, den heter Lofthusbadstua. Den er ikke så veldig stor, er ikke plass til mer en 50 stk. Men jeg synes det var kjempe koslig der, og jeg fikk en god "stemning" når jeg kom inn der. Kjøkkenet er også stort, så det er lett for kokkene å få orndet maten til alle samtidig.

Skrevet
Hvor i landet er dette??

Hørtes ut som en god deal :jepp:

Dette er et lite stykke utenfor stavanger:)

Skrevet

Vi skal ha samfunnshuset på Grøa, 5min fra Sunndalsøra. Betaler 3000,- og har lokalet opp i mot ei uke. Vi gifter oss 02.01.2010, så i satser på å være ferdigpyntet i både 1 og 2 etg før nyttårsaften/nyttårsaften. Skal ha bli kjentkveld i 1.etg fredagen (1.nyttårsdag), kirke og middag og fest osv på lørdag, rester av koltbordet til lunsj på søndag for den som vil :)

Dette inngår altså:

Lokalet i 2.etasjer 5-6dager.

Nedvsak både før og etter

Leie av stoler, bord og dekketøy til 120 pers.

Leie av lys og musikkannlegget, vi må betale noen for å styre dette.

Skrevet

Lokalet vårt heter Villa Skjoldnes(Ligger i Bergen) og koster 9500,- å leie.

Vi får leie hele huset.

For den prisen får vi inkludert:

Kokker.

Servitører.

Bartender.

Dekking av bord.

Blomster oppsatser til bord og annen pynting i lokalet.

Vask av hele huset. (Før og etter)

Disponering av lokale fra etter vielsen (ca kl 15) til kl 0130.

Mat og drikke pr. kuvert kommer utenom leieprisen.

Vi må selv stille med: Bordkort, kaker og gjester.

Synes det er helt greit da vi slipper unna endel jobb selv med denne løsningen og kan kose oss i forkant og under bryllupet.

Skrevet

Det lokalet vi sannsynligvis ender opp med koster 12000.- Da har vi det fra fredag, lørdag og søndag. Dette inkluderer kun vask og dekketøy. Vi er litt usikre på om det er høytaleranlegg, men vi har uansett et anlegg vi får låne gratis.. Så, det er egentlig et ganske dyrt lokale, men det er helt nytt og fantastisk fint. Ligger i 8. etg i havna og har DIGER terasse, og i selve lokalet er det plass til ca 200. Og akkurat det er litt vikig for oss i og med at det blir rundt 170 inviterte. Lokalet er bare helt fatastisk med utsikten og med tanke at det er sol hele natten i Nord Norge da! :)

Skrevet (endret)

Vi betaler 12000,-

Dette inkluderer dekking av bord, servering, rydding og vasking :)

Så vi kan bare kose oss og nyte dagen :strix:

Sted: Gjøvik

Endret av zilje_k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...