Gå til innhold

Md formulations

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet

Hei:) Jeg ser her på KG at det er mange som sverger til MD formulations, så jeg tenkte kanskje jeg skulle teste det ut selv! Mener dere at MD er så bra som man skal ha det til eller er det hele litt oppskrytt?

Er litt redd for å bruke hundrevis av kroner på produkter som ikke er bedre enn de man får hvor som helst for en hundrelapp!

Ønsker veldig gjerne at dere deler deres erfaringer med meg!:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg liker MD selv, men forventer ikke mirakler. Det jeg tror mange gjør feil, er at de (1) er altfor utålmodige, og (2) har totalt urealistiske forventninger mht. hva en hudpleieserie kan utrette.

For min del har jeg brukt MD i fem år snart (med noen opphold), egentlig mest pga. ekstremt tørr hud, men også pga. at jeg da jeg startet var plaget med harde, vonde underjordiske kviser som aldri kom til overflaten. Disse forsvant da jeg skiftet p-pillemerke, og etterhvert sluttet.

Jeg tror egentlig at det meste av hudproblemer er hormonelt betinget, og at en hudpleieserie derfor stort sett kun kan ha en relativt overfladisk effekt, så den vil nok ikke helt hindre at kviser dannes, men generelt vil du på sikt med en serie med syrer få en renere, jevnere hud.

MD selger ofte små testersett slik at du får sjansen til å prøve ut et helt program uten å måtte kjøpe de fulle størrelsene først. Produktene er ekstremt drøye, så selv om prisen kan høres ille ut først, jevner det seg ut over tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...