Gå til innhold

eks vil ha meg tilbake?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

For 8 måneder siden ble det slutt mellom meg og eksen. Vi har hatt smskontakt ca hver uke.

Eksen min var utro 1,5 år før forholdet tok slutt, og rett før forholdet tok slutt og han ble sammen med den nye. Han behandlet meg veldig dårlig etter bruddet.

Nå hangler det mellom dem,og han hinter om at han ønsker meg tilbake.

Kan det være noe å satse på? Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For 8 måneder siden ble det slutt mellom meg og eksen. Vi har hatt smskontakt ca hver uke.

Eksen min var utro 1,5 år før forholdet tok slutt, og rett før forholdet tok slutt og han ble sammen med den nye. Han behandlet meg veldig dårlig etter bruddet.

Nei!

En gang utro,alltid utro.

Skrevet

er vel ikke noe å satse på det, finn deg noe bedre

Skrevet

Høres ikke ut som om det er noe å satse på.

Han vil ha deg fordi det er på vei til å bli slutt med hun andre? Jada..

Skrevet

NEI

NEI

NEI

NEI

NEI.

Skrevet

Vil du ha en som både behandler deg dårlig og som er utro?

I all verden!

Du vet jo hva han er kapabel til, og tar du ham tilbake går du rett inn i det med åpne øyne.

Så snart forholdet deres går littegrann dårlig vil han antagelig begynne å se seg om etter en ny "avløser"

Unnskyld harde ord;)

Jeg ville IKKE tatt ham tilbake, vil ikke meg selv så vondt

Skrevet
Kan det være noe å satse på?

Nei, virkelig ikke. Skulle tro du forstod det når han behandlet deg dårlig etter bruddet. Det blir ikke happily ever after av slikt.

Skrevet
NEI

NEI

NEI

NEI

NEI.

Dette er jeg helt enig i!

Gjest postsekk
Skrevet (endret)

Dét og å gå inn i aksjemarkedet for en og en halv måned siden høres sånn ca ut som en like god idé.

Endret av postsekk
Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

takk for svar!

jeg vet i teorien svaret selv..NEI! men en håper jo på forandring.

sukk.. hadde kanskje håpet det fantes noen der med solskinnshistorier...til tross for svik og tillitsbrudd i fortiden.

ulempen med klisjeaktige drømmer om kjærligheten som bringer usikkerheten frem kanskje...

Gjest Mannehater
Skrevet

Skal du ta han tilbake, bør det bare være for å få sjansen til å gjøre mot han det samme som han gjorde mot deg! :lur:

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet
Skal du ta han tilbake, bør det bare være for å få sjansen til å gjøre mot han det samme som han gjorde mot deg! :lur:

hehe, tror jeg holder det til tankene bare. Hever meg heller over det i virkeligheten, men i drømme er det lov med hevn:)

Skrevet

Hei du , hvorfor har dere sms kontakt i det hele tatt ??? Hva har dere å snakke om når han har vært ekkel mot deg ???

Skrevet
Nei!

En gang utro,alltid utro.

Ikke sant!

Men med tanke på hvordan dette gikk til og hvordan han behandlet deg...nei, jeg tror jeg hadde unnet meg noe bedre.

Det virker som han knapt klarer å velge mellom dere. Du sier det hangler mellom dem. Hvis han virkelig elsker deg hadde han gjort det helt slutt med henne før han prøvde å få deg tilbake. Nå beholder han henne litt i tilfelle det ikke blir noe mellom dere....

Skrevet (endret)

Hvorfor har dere det? Og, hva synes hans nye kjæreste om at dere to holder kontakten ukentlig? Vil du like at han sender smser til henne hver uke om dere blir sammen igjen?

Hvorfor i all verden vil du ha tilbake en som først har bedratt deg både lenge og vel, så gjort det slutt med deg for å bli sammen med henne han var utro mot deg med, OG behandlet deg veldig dårlig etter bruddet?

Liker du deg selv særdeles dårlig? som ikke ønsker noe bedre for deg selv?

Dersom din beste og kjæreste venninde hadde spurt deg om det samme, hva hadde du svart, og hva hadde du følt dersom hun ble sammen med denne eksen sin igjen?

jeg vet i teorien svaret selv..NEI! men en håper jo på forandring.

Med tanke på hans oppførsel fremdeles (holder ukentlig kontakt med deg mens han er i nytt forhold, og har igjen planer om å gå inn i ett annet forhold en det han er i, og også denne gangen planlegger han det før han går ut av det forholdet han er i allerede) ikke viser tegn til forandring, på hvilket grunnlag tror du at han har eller vil forandre seg dersom du tar ham tilbake?

Han vet jo da at han kan gjøre det samme om og om igjen, og at du er der for ham så fort han blir lei og vil ha litt endring.

mitt svar?

NEI

NEI

NEI

NEI!!!

Og,

SLUTT Å HA KONTAKT MED HAM!!!

(om dere ikke har barn sammen da, men hold det likevel på det minimum av hva som er nødvendig for ett godt samarbeid om barnet)

kom det vekk og kom deg videre, du kan finne bedre mannfolk en det der.

Endret av aline
Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Når jeg leser svarene deres nå forstår jeg hva jeg må gjøre. Det er godt å få åpnet øynene litt, selv om jeg har tenkt på alt som er skrevet her er det lett å "gjemme" de negative sidene vekk.. fordi man så gjerne håper og vil.

Denne tråden skal jeg finne frem og lese gjennom hver gang jeg er i tvil. TAKK!

Skrevet
Når jeg leser svarene deres nå forstår jeg hva jeg må gjøre. Det er godt å få åpnet øynene litt, selv om jeg har tenkt på alt som er skrevet her er det lett å "gjemme" de negative sidene vekk.. fordi man så gjerne håper og vil.

Denne tråden skal jeg finne frem og lese gjennom hver gang jeg er i tvil. TAKK!

En vanlig bivirkning av forelskelse er jo at man blir mer eller mindre naiv og håper i det langste at alt skal ordne seg. Dessuten så kjenner vel de fleste seg igjen i at man gjerne husker bare det positive etter et brudd. Du er nok bare menneskelig du og ;) Håper du klarer å innse at du fortjener noe bedre enn han der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...