Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Jeg fikk min (ekstremt lille) boks med osis Dust it håpulver i posten i dag. Hvordan bruker jeg det? Det står jo knapt noe på boksen.
tyr Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Jeg fikk min (ekstremt lille) boks med osis Dust it håpulver i posten i dag. Hvordan bruker jeg det? Det står jo knapt noe på boksen. Du drysser litt ved hårrøttene og rufser det til slik du vil, er ikke nødvendig å bruke mye heller.
Rexina Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Ja, her er cluet: Mindre er mer. Å teipe over endel av hullene er nok en god ide:)
DDuck Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Skulle nevne å teipe over hullene jeg også
Rexina Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Men det er jo helt vilt vanskelig å få ut av håret da:S Det blir fett dagen etter at du bruker det i håret, og nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen og måtte vaske håret tre ganger (to ganger med renseshampoo) for å få ut alt..
mariab Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Da har du brukt for mye. Det skal ekstremt lite til.
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Jeg har ingen problemer med å få det ut av håret, men så bruker jeg også ekstremt lite da. Teipet faktisk over mer enn halvparten av hullene jeg, men føler fortsatt at jeg må være forsiktig når jeg skal drysse i håret!
Rexina Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Har teipet over alle hullene utenom to da.. Kan jo teipe over et til og være mer forsiktig:)
Gjest Sandbekken Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 ja det er sykt hvor mye det kommer ut av boksen! jeg merket en gang jeg hadde drysset på formye at det begynte å klø så sykt i hodebunnen, seriøst så trodde jeg at jeg hadde fått flass! det er nok veldig sterke saker, så ikke bruk mye! vanskelig å få ut også, som andre her nevner..
DDuck Skrevet 10. november 2008 #10 Skrevet 10. november 2008 (endret) Jeg har heller ikke noe problem med å få vasket det ut.. Endret 10. november 2008 av dinedama
Gjest Deception Skrevet 10. november 2008 #11 Skrevet 10. november 2008 Jeg har ekstremt glatt hår som spiser stylingprodukter, og en lang lugg som jeg helst skulle holdt til siden. Kan dette pulveret brukes for å gjøre håret litt seigere så det holder seg bedre? Jeg bruker flere ting i håret ellers, men luggen er ikke helt medgjørlig.
laperla Skrevet 10. november 2008 #12 Skrevet 10. november 2008 Jeg har ekstremt glatt hår som spiser stylingprodukter, og en lang lugg som jeg helst skulle holdt til siden. Kan dette pulveret brukes for å gjøre håret litt seigere så det holder seg bedre? Jeg bruker flere ting i håret ellers, men luggen er ikke helt medgjørlig. Har udregelig glatt hår som deg, og er godt fornøyd med Dust it. Håret mitt blir i allefall mer medgjørig og håret er lettere å ordne med. Som du sier, seigere. Men ikke på en negativ måte, så lenge en ikke bruker for mye. Kjenner meg igjen når du sier at luggen ikke er medgjøring. Heldigvis har min blitt såplass lang at det ordner seg nå uten større problem. Dust it gjør/gjorde jobben med å lure den dumme alt for korte luggen min dit jeg vil/ville ha den. Bruker også et eller annet volumprodukt, Slit mender samt hårspray i tillegg til det pulveret. Går greit det. Jaja, ikke mye til hjelp, men.
Gjest Gjest_Lisbeth_* Skrevet 25. januar 2009 #13 Skrevet 25. januar 2009 ja det er sykt hvor mye det kommer ut av boksen! jeg merket en gang jeg hadde drysset på formye at det begynte å klø så sykt i hodebunnen, seriøst så trodde jeg at jeg hadde fått flass! det er nok veldig sterke saker, så ikke bruk mye! vanskelig å få ut også, som andre her nevner..
Ce'Nedra Skrevet 25. januar 2009 #14 Skrevet 25. januar 2009 (endret) Det kommer an på hvordan du liker å ha håret, men jeg pleier å sette opp det øverste laget med hår i en klype, for deretter å lage masse volum i det under. Så retter jeg ut det øverste med rettetang. Endret 25. januar 2009 av Ce'Nedra
Hårfin Skrevet 5. september 2011 #15 Skrevet 5. september 2011 Hvis du kjøper det hos frisøren, så viser de deg hvordan du skal bruke det:-) Men du skal kun drysse i hodebunnen, og så bruker du fingrene til å "røffe" det opp. Blir supert volum og holder kjempelenge! Osis Dust it er det beste pudderet på markedet!!!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #16 Skrevet 5. september 2011 Jeg synes ikke det funker så bra, jeg :klø: Men kan jo hende jeg bruker det feil. Har ganske seigt hår fra før da.
pandabear Skrevet 5. september 2011 #17 Skrevet 5. september 2011 Jeg har også teipet over de fleste hullene. Så drysser jeg bare litt ved røttene og rufser til. Aldri hatt problemer med å få det ut, men bruker kun litt og vasker håret som regel to ganger.
Hårfin Skrevet 6. september 2011 #18 Skrevet 6. september 2011 Jeg synes ikke det funker så bra, jeg :klø: Men kan jo hende jeg bruker det feil. Har ganske seigt hår fra før da. Men har du prøvd å først bruke renseshampoo slik at du får ut alle produktrester, og så bruke Dust it igjen? Bruk det mest i hodebunnen og så masser til slik at det blir volum. Og det som er så bra med produktet, er at hvis du føler det klapper litt sammen, så er det bare å bruke fingrene i hodebunnen igjen, for å røffe opp, og voila, så er volumet tilbake! Anbefaler deg å teste det på nytt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå