Gå til innhold

Når fikk du mensen igjen etter graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag fikk jeg mensen igjen...ikke noe jeg har sett fra i mot, nei...:riste:

Lillebaby er bare 6 mnd!! Var ikke det litt tidlig? Jeg ammer flere ganger per dag/natt og h*n får litt grøt og banan ved siden av.

Med de 2 andre fikk jeg ikke igjen mensen før etter at det ble slutt på amminga, hhv 11 og 9 mnd...

Dere da?

Endret av Thomasine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjedde??? Lagde en fin poll og greier...borte..:(

Skrevet (endret)

...klarte ikke legge inn nå heller...gidder ikke mere...;o)

Endret av Thomasine
Skrevet

etter første fødsel fikk jeg den igjen etter 7 mnd selv om jeg sluttet å amme da jenta var 6 uker..

med barn nr 2 fikk jeg igjen mensen etter 9 mnd, sluttet å amme etter 8 mnd..

Sånn ca..hvis jeg ikke husker feil :sjenert:

Skrevet

sluttet å amme da min sønn var 6 uker, og fikk mensen 4 uker etter jeg fødte...

synes dere høres heldige ut jeg hehe :)

Skrevet

Jeg fikk igjen mensen etter hhv 6 uker, 5 uker og 6 uker. Ikke klag over 6 mnd nei! :tristbla:

Skrevet

Vel, må jo klage litt da, når jeg egentlig ikke ventet den før etter at jeg hadde sluttet å amme...;)

Men, lurer på om jeg skal få ordnet det slik at jeg bare har mensen noen få ganger i året.

Minnes at legen min en gang sa noen om at det ikke var nødvendig å menstruerer hver måned...:klø:

Skrevet

Jeg fikk den etter litt over 8 måneder!Og ammet til h.n ble et år.

Skrevet
Men, lurer på om jeg skal få ordnet det slik at jeg bare har mensen noen få ganger i året.

Minnes at legen min en gang sa noen om at det ikke var nødvendig å menstruerer hver måned...:klø:

Hvordan får man til det da??

Det vil jeg og :)

Skrevet

Her er bebisen 7 mnd, og null mens på meg. Fullammet til nesten 6 mnd, og morsmelk er fortsatt hoved-maten.

Skrevet

6 uker etter fødsel med nr. 1, og 8 uker etter fødsel med nr. 2!

Og jeg fullammet hele tiden! Så det er forskjell på folk...

Skrevet

Jeg fullammet ogsà men hadde allikevel bare én mnd eller to "pause" för jeg var i helt regelmessig syklus igjen. Derfor födte jeg nr 2 13mnd etter förste födsel.;) (Planlagt altsà;))

Gjest Gjest_Suzie_*
Skrevet

Jeg fikk den etter 4 mnd. Fullammet til barnet var 6 mnd.

Skrevet

har fremdeles ikke fått den. jenta er litt over 13mnd, ammer litt enda. Men jeg antar at det nok er pillene (carazette) som holder mensen borte

Skrevet

Med nummer en kom mensen etter 7 uker. Med nummer 2 kom den etter 5 mnd. Jeg fullammet til 6 mnd og morsmelk er hovedføden enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...