Gå til innhold

Positiv opplevelse med nutrilett

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_MEG_*
Skrevet

Hei hei :)

Jeg tenkte jeg måte dele med dere her inne som eventuelt har tenkt på å bruke nutrilett eller dere som ikke har hørt om det og vil ta av dere, min erfaring.

Vel jeg begynnte i sommer (juni) og spise nutrilett barer. Jeg har før prøvd noen drikker som noka, men det smaker forferdelig (er min mening da). Nutrilett barer sies det at du kan bruke som en variasjon fra disse slanke drikkene, men jeg tenkte jeg skulle prøve å bare spise disse barene.

Nå har jeg da holdt på med dette en stund og syns det hjelper! Det går selvfølgelig sakte, men jeg har ikke troen på disse 'hurtige' slanke kurene... For når du slutter med de, så legger du nesten garantert på deg igjen ( men jeg sier ikke at det ikke kan skje med nutrilett barer).

Mitt motto er: Det tar lang tid å legge på seg, og da tar deg lang tid og ta av seg :)

Det som mange ofte gjør feil med sånne slanke kurer er at hvis de sprekker så tenker de " ååå nei, jaja jeg får prøve igjen til neste år", men ikke tenk dette! Hvis du sprekker med chips i kveld, så får du hente deg inn igjen i morra (ny dag, nye muligheter)! :biggrin:

Nå er jeg ikke sikker på akkurat hvor mye jeg har tatt av meg, for jeg har funnet ut at hvis jeg veier meg og jeg har gått opp. Så blir jeg deprimert og spiser tull. Hvis jeg har tatt av meg, så tenker jeg jippi nå skal jeg kose meg. men gå IKKE i den fella! :ler: så jeg veier med ikke:)

Jeg har alltid vært overvektig, men jeg kan nå se i speilet at jeg har tatt av, jeg bruker en størrelse mindre i bukser og jeg orker ikke å spise like mye som før. Hverdagen har rett og slett blitt mye lettere! :)

I begynnelsen så spiste jeg kunn nutrilett barene, men nå har jeg bytta ut en nutrilett bar med middag. For hvis du bare slutter av sånn bang og begynner å spise vanlig med en gang. Så kan du være sikker på kiloene vil komme fort tilbake igjenn!

Jeg har heler ikke trent noe særlig, hvis jeg hadde trent så hadde jeg selvføgelig tatt av meg fortere, men nå har jeg aldri vært glad i sport. Jeg har selfølgelig prøvd å bli litt flinkere! Som hvis jeg har glemt noe i 2 etaje og egentlig ikke gidder å hente det, så tar jeg meg selv i det for ALT HJELPER!!!!

Så jeg kan absolutt anbefale nutrilett og dere må bare spørre spørsmål hvis det er noe dere lurer på. Så skal jeg svare så godt jeg kan :) Dette ble ganske langt, men jeg hadde mye å si og jeg beklager skrive feil ;)

http://www.nutrilett.no/index.php?option=c...&Itemid=103

hilsen Gjest_MEG_*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åi. Dette hadde jeg ikke trodd, kanskje jeg skal prøve det selv. Har en del spørsmål som jeg lurer på:

Byttet du ut alle måltidene med barene?

Hvor mye gikk du ned den første uken?

Spiste du noe annet enn barene? Sånn som chrisp, suppe eller milkshake?

: )

Gjest Gjest_MEG_*
Skrevet
Åi. Dette hadde jeg ikke trodd, kanskje jeg skal prøve det selv. Har en del spørsmål som jeg lurer på:

Byttet du ut alle måltidene med barene?

Hvor mye gikk du ned den første uken?

Spiste du noe annet enn barene? Sånn som chrisp, suppe eller milkshake?

: )

:)

Ja jeg byttet ut alle måltidene med barene. I begynnelsen spiste jeg 3-4 hver dag. I dag spiser jeg 1-2 og litt middag :)

De første ukene så går du ned ca. 1 kilo i uka, men dette varierer jo veldig. Jeg velger og heler se på helheten. Det går rett og slett ikke å veie seg hver uke for det går opp og ned hele tida. Da er det bedre å veie seg en gang i månden ;)

Du kan jo spise de andre nutrilett produktene, jeg smakte på milkshaken. Men det smaker forferdelig! Jeg har ikke prøvd chips eller suppe for jeg syns barene smaker ganske godt:) Men du kan jo selvfølgelig variere, bare du spiser ca. 4 måltider hver dag :)

hilsen Gjest_MEG_*

Skrevet
:)

Ja jeg byttet ut alle måltidene med barene. I begynnelsen spiste jeg 3-4 hver dag. I dag spiser jeg 1-2 og litt middag :)

De første ukene så går du ned ca. 1 kilo i uka, men dette varierer jo veldig. Jeg velger og heler se på helheten. Det går rett og slett ikke å veie seg hver uke for det går opp og ned hele tida. Da er det bedre å veie seg en gang i månden ;)

Du kan jo spise de andre nutrilett produktene, jeg smakte på milkshaken. Men det smaker forferdelig! Jeg har ikke prøvd chips eller suppe for jeg syns barene smaker ganske godt:) Men du kan jo selvfølgelig variere, bare du spiser ca. 4 måltider hver dag :)

hilsen Gjest_MEG_*

Spis heller sunt og variert vanlig kost istedenfor slike ting. Det kommer aldri til å gå i lengden. Du kan ikke leve resten av livet på slike barer. Spis sunt, variert og trim ofte så går det så mye bedre og kroppen trives nok mye bedre.

Skrevet (endret)

PS: Nutrilett er nettopp en slik "hurtig-slankekur" da....

Husk at kroppen din tilvenner seg det lave kaloriinntaket- og forbrenningen synker.

Bare vent til du begynner å spise "normalt" (altså sundt og variert). Voila- kiloene tilbake (og denne gang har de med seg noen venner også!)!

Trening og sunt, normalt, variert kosthold!

Med mindre du spiser ekstremt kaloririke middager vil jeg påstå at du har et altfor stort kaloriunderskudd- og det er ikke bra!.

Du skriver at du spiser 1-2 bars pr dag- dette tilsvarer et kcal inntak på 450 kcal. Hva spiser du til middag for da ikke å kollapse???

Og når det er sagt finner jeg det neste ikke troverdig at du har holdt på med nutrilett siden i juni- og bare redusert 1 buksestørrelse!!! Jeg gikk engang i "nutrilett-fella" og gikk ned 10 kg på 4 uker! Men fikk de tilbake med renter da jeg begynte å spise normalt (normalt- ikke nevneverdi usunnt).

Jeg for min del fikk god hjelp med KOSTHOLDSENDRING og TRENINGSMOTIVASJON gjennom Grete Rodes nett- vektklubb (gratis). Har aldri gått kurs- men lært masse om riktig kosthold.

Endret av Reveal
Skrevet

PS: Sakset fra Nutriletts egne nettsider.

Sitat;

Produktet er beregnet til dietetisk kontroll av fedme. Produktet bør av helsemessige årsaker ikke brukes i mer enn 3 uker med mindre lege er konsultert.

Gjest Raptuza
Skrevet

3 nutrilett bars om dagen= ca 600 kcal. Hvis du ikkje skal gå på sparebluss bør du opp i 1600 kcal om dagen. Så et middag, frukt, grønt , melkeprodukt og kornprodukt(havregryn, brød...e.a.).

Gjest Gjest_MEG_*
Skrevet

Det dere sier kan være sannt, men dette har i hverfall funket for meg og alt jeg har skrevet her er sannt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...