Gå til innhold

Noe spesielt?

Fremhevede innlegg

Gjest Coexist
Skrevet

Noe dere virkelig liker bedre enn alt, som partneren deres gjør? Selvfølgelig mener jeg nå i sengen ;p

Og.. Er usikker på om jeg vil la kjæresten slikke meg. Har jo hørt hvor bra det skal være, hvis han er god med tungen. Er bare usikker.

Men, skal jeg bare la han gjøre det? Taper vel ingenting på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du taper ihvertfall masse hvis du ikke lar ham gjøre det!

Ja, kjæresten min elsker at jeg fingrer henne, med 2 eller 3 fingre, hardt og gjerne opp mot G-punktet.

Da spruter hun som en fontene og kommer som en kule!

Gjest Coexist
Skrevet

Men, er det ikke nasty :P ?

Er hun en av de som spruter ^^ ?

Skrevet

Er hun en av de som spruter ^^ ?

Gro up!

Sku ønske dama hadde spruta,finnes ikke noe mer sexy

:sengekos:

Gjest Coexist
Skrevet
Gro up!

Sku ønske dama hadde spruta,finnes ikke noe mer sexy

:sengekos:

Beklager. Tror du misforstod meg ;)

Syns ikke det høres nasty ut med de som spruter.

Lurte på om det ikke var nasty å slikke?

Skrevet
Beklager. Tror du misforstod meg ;)

Syns ikke det høres nasty ut med de som spruter.

Lurte på om det ikke var nasty å slikke?

De som er så heldig å sprute sier det ikke smaker noe av det som kommer ut...ikke før dagen etter allefall.

Gjest postsekk
Skrevet (endret)

Hvis du er en religiøs fundamentalist så er det vel en sjanse for at omgangskretsen din vil se på deg som en seksuell avviker hvis du bedriver oralsex.

Tviler på at noen andre bryr seg hverken hit eller dit.

Endret av Trampe
Gjest postsekk
Skrevet (endret)

[

Ok, helt seriøst, TS:

Du virker ganske ung, eller hvertfall noe sexuelt uerfaren.

Oralsex er noe veldig mange liker, og endel ikke liker. Det er ikke noe galt med deg om du enten liker det eller ikke (gi eller få), alle har sine egne preferanser.

Hvis du er så ung som det virker, så kan det nok hende at enkelte i omgangskretsen din vil omtale oralsex som ekkelt, nasty eller et annet fjortisbegrep (gud bedre jeg føler meg gammel).

Vit at for de fleste noenlunde oppegående mennesker som er over denne fasen i livet sitt er oralsex et ganske vanlig fenomen, og det er ingen som vil se rart på deg eller tenke noe stygt for at du har det.

(Hvorfor du vil bry deg om hva vilt fremmede mennesker synes om hva du gjør på ditt eget soverom er en annen diskusjon.)

Hvis du aldri har hatt oralsex og er nysgjerrig så kan det absolutt være verdt å prøve det, så finner du nok fort ut om du liker det eller ikke.

Ps. Hvis noen gir deg oralsex så betyr ikke det at du gi det tilbake til dem. Aldri gjør noe sexuelt som du ikke har lyst til selv.

Endret av Trampe
Gjest Sandbekken
Skrevet

jeg synes du skal ta sjansen å la ham slikke deg jeg! Det er ingenting galt som kan skje, bare stol på hverandre.. :)

om jeg liker noe spesielt?

det er vel ikke noe spesielt, men jeg elsker å bli slikket på puppene! dette må oppleves av alle ! :danser:

Gjest coexist
Skrevet (endret)
Ok, helt seriøst, TS:

Du virker ganske ung, eller hvertfall noe sexuelt uerfaren.

Oralsex er noe veldig mange liker, og endel ikke liker. Det er ikke noe galt med deg om du enten liker det eller ikke (gi eller få), alle har sine egne preferanser.

Hvis du er så ung som det virker, så kan det nok hende at enkelte i omgangskretsen din vil omtale oralsex som ekkelt, nasty eller et annet fjortisbegrep (gud bedre jeg føler meg gammel).

Vit at for de fleste noenlunde oppegående mennesker som er over denne fasen i livet sitt er oralsex et ganske vanlig fenomen, og det er ingen som vil se rart på deg eller tenke noe stygt for at du har det.

(Hvorfor du vil bry deg om hva vilt fremmede mennesker synes om hva du gjør på ditt eget soverom er en annen diskusjon.)

Hvis du aldri har hatt oralsex og er nysgjerrig så kan det absolutt være verdt å prøve det, så finner du nok fort ut om du liker det eller ikke.

Ps. Hvis noen gir deg oralsex så betyr ikke det at du gi det tilbake til dem. Aldri gjør noe sexuelt som du ikke har lyst til selv.

Ung er jeg nok, og kan ikke kalle meg så veldig seksuelt erfaren heller.

At folk jeg er med har noe imot oralsex gjør meg ingenting. Jeg er tidligere ute enn "de fleste". Og har null problemer med det.

Har kanskje ordlagt meg litt dårlig. Men, jeg lurer på om det ikke er ekkelt å utføre oralsex på en jente. Jeg har ingen problemer å suge kjæresten min. Gjort det hundre ganger. Men jeg har aldri latt han slikke meg. Rett og slett fordi -jeg- syns det virker ekkelt.

Tragisk?

-Ja, jeg vet det. Kanskje er jeg bare usikker. Men jeg er redd for at -han- ikke skal like det. Ikke jeg.

Endret av Trampe
Gjest postsekk
Skrevet
Ung er jeg nok, og kan ikke kalle meg så veldig seksuelt erfaren heller.

At folk jeg er med har noe imot oralsex gjør meg ingenting. Jeg er tidligere ute enn "de fleste". Og har null problemer med det.

Har kanskje ordlagt meg litt dårlig. Men, jeg lurer på om det ikke er ekkelt å utføre oralsex på en jente. Jeg har ingen problemer å suge kjæresten min. Gjort det hundre ganger. Men jeg har aldri latt han slikke meg. Rett og slett fordi -jeg- syns det virker ekkelt.

Tragisk?

-Ja, jeg vet det. Kanskje er jeg bare usikker. Men jeg er redd for at -han- ikke skal like det. Ikke jeg.

Hvis kjæresten din er hetero så er det nok sannsynlig at han har en litt annen oppfatning av å gi en annen gutt oralsex enn du vil ha også ;). Sannsynligvis så har han nok lyst hvis han har spurt deg om å gjøre det, og hvis han ikke liker det så vil han nok ikke fortsette å gjøre det bare på trass :)

Skrevet

Det er ikke verre enn å vaske seg først, for det er jo smaken/lukten du tenker på. Underlivet ditt skal ikke lukte noe som helst, da har du i såfall en underlivsinfeksjon/soppinfeksjon. Når det problemet er borte ser jeg ingen "unnskyldninger" til hvorfor du ikke skulle hatt oralsex dersom du har lyst å "oppgradere" sexlivet ditt og bli skjemt bort av kjæresten;)

Skrevet
Det er ikke verre enn å vaske seg først, for det er jo smaken/lukten du tenker på. Underlivet ditt skal ikke lukte noe som helst, da har du i såfall en underlivsinfeksjon/soppinfeksjon. Når det problemet er borte ser jeg ingen "unnskyldninger" til hvorfor du ikke skulle hatt oralsex dersom du har lyst å "oppgradere" sexlivet ditt og bli skjemt bort av kjæresten;)

Ok, det her er rett og slett feil. De fleste underliv har en lukt, selv om de er aldri så soppfrie.

Hva er poenget med å spre slik feilinformasjon? Tror ts er usikker nok allerede jeg.

Skrevet

Vil slenge meg på kommentaren om at underlivet ikke lukter. Klart det lukter! Det lukter kjønn, rett og slett, og det er akkurat det det skal lukte!

Gjest postsekk
Skrevet (endret)

Og ja, det gjør ikke noe om man kanskje har dusjet nylig, men det er ikke akkurat nødvendig å skrubbe underlivet før du har oralsex.

Endret av Trampe
Skrevet

De aller fleste menn elsker å utføre oralsex på jenter, så hvis han vil er det bare å la han prøve, dersom det er den eneste bekymringen din. Jeg har vel egentlig aldri møtt en mann som ikke liker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...