Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Donna
Skrevet

Har noen en rimelig men god hårkur å anbefale, som passer til stripet hår ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joicos KMS for skadet hår er den beste i klassen. Husker ikke prisen, men du får den ganske rimelig på lookfantastic.com.

Nitha

Gjest Anonymous
Skrevet
Joicos KMS for skadet hår er den beste i klassen. Husker ikke prisen, men du får den ganske rimelig på lookfantastic.com.

Nitha

Vil bare nevne at den heter Joico K-PAK deep penetrating reconstructor, koster 140 med porto på www.lookfantastic.com. Ellers har de mange andre kurer der. Men jeg vet jo ikke hva du mener med rimelig da...

Gjest Donna
Skrevet

Finnes det ingen gode som man slipper å bestille over nettet? Jeg er litt skeptisk til slikt .....lettere å gå i butikken liksom ... :wink:

Gjest the imp
Skrevet

Joico får du tak i i en del frisørsalonger også. Hvilke kan jeg dessverre ikke si noe om, ettersom det ikke er noen særlig "kjedefrisører" der jeg holder til, men jeg kjøper joico hos min frisør. :)

Skrevet

Hugs å kjøpe deg en god shampo og balsam også da!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Starie har ett viktig poeng, nytter ikke med billig shampoo Define-dritt og en virkelig god hårkur. Du må sette opp ett komplett program med shampoo, balsam og kur, på samme måte som man trenger rensemelk, tonic og fuktighetskrem til ansiktet og ikke bare en fuktighetskrem.

Minnie

Skrevet

Jeg har begynt å miste mer hår enn normalt i det siste. Noen som vet om en bra kur for dét? Siden vi allerede snakker om hårkurer her liksom... :wink:

Gjest Donna
Skrevet

Jeg bruker shampo og balsam fra sheer blonde (usikker på skrivemåten). Denne skal bevare den lyse fargen.

Men jeg trenger som sagt å ha oppi en kur tror jeg -for håret skades jo når man striper det og det er tørrt i tuppene.

Skrevet

Hva med å ta en tur på Vita?

Der har de i alle fall billige produkter til blondt hår (men kan du spare inn på noe annet, så er kostbare hårprodukter absolutt verd å investere i).

Skrevet

Jeg synes ikke sheer blonde-serien er god for mitt lyse og stripete hår. Det virker ikke som det får fuktighet i det hele tatt. Derimot er jeg fornøyd med Define-serien! Men kun som en billig avveksling...

VITA er et ok sted å gå. Bra utvalg av billige produkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...