Gjest Donna Skrevet 14. juni 2003 #1 Skrevet 14. juni 2003 Har noen en rimelig men god hårkur å anbefale, som passer til stripet hår ?
Nitha Skrevet 15. juni 2003 #2 Skrevet 15. juni 2003 Joicos KMS for skadet hår er den beste i klassen. Husker ikke prisen, men du får den ganske rimelig på lookfantastic.com. Nitha
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2003 #3 Skrevet 15. juni 2003 Joicos KMS for skadet hår er den beste i klassen. Husker ikke prisen, men du får den ganske rimelig på lookfantastic.com. Nitha Vil bare nevne at den heter Joico K-PAK deep penetrating reconstructor, koster 140 med porto på www.lookfantastic.com. Ellers har de mange andre kurer der. Men jeg vet jo ikke hva du mener med rimelig da...
Gjest Donna Skrevet 15. juni 2003 #4 Skrevet 15. juni 2003 Finnes det ingen gode som man slipper å bestille over nettet? Jeg er litt skeptisk til slikt .....lettere å gå i butikken liksom ...
Gjest the imp Skrevet 15. juni 2003 #5 Skrevet 15. juni 2003 Joico får du tak i i en del frisørsalonger også. Hvilke kan jeg dessverre ikke si noe om, ettersom det ikke er noen særlig "kjedefrisører" der jeg holder til, men jeg kjøper joico hos min frisør.
starie Skrevet 15. juni 2003 #6 Skrevet 15. juni 2003 Hugs å kjøpe deg en god shampo og balsam også da!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. juni 2003 #7 Skrevet 15. juni 2003 Starie har ett viktig poeng, nytter ikke med billig shampoo Define-dritt og en virkelig god hårkur. Du må sette opp ett komplett program med shampoo, balsam og kur, på samme måte som man trenger rensemelk, tonic og fuktighetskrem til ansiktet og ikke bare en fuktighetskrem. Minnie
Milly:) Skrevet 15. juni 2003 #8 Skrevet 15. juni 2003 Jeg har begynt å miste mer hår enn normalt i det siste. Noen som vet om en bra kur for dét? Siden vi allerede snakker om hårkurer her liksom...
Gjest Donna Skrevet 15. juni 2003 #9 Skrevet 15. juni 2003 Jeg bruker shampo og balsam fra sheer blonde (usikker på skrivemåten). Denne skal bevare den lyse fargen. Men jeg trenger som sagt å ha oppi en kur tror jeg -for håret skades jo når man striper det og det er tørrt i tuppene.
Amica Skrevet 15. juni 2003 #10 Skrevet 15. juni 2003 Hva med å ta en tur på Vita? Der har de i alle fall billige produkter til blondt hår (men kan du spare inn på noe annet, så er kostbare hårprodukter absolutt verd å investere i).
Lillebi Skrevet 16. juni 2003 #11 Skrevet 16. juni 2003 Jeg synes ikke sheer blonde-serien er god for mitt lyse og stripete hår. Det virker ikke som det får fuktighet i det hele tatt. Derimot er jeg fornøyd med Define-serien! Men kun som en billig avveksling... VITA er et ok sted å gå. Bra utvalg av billige produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå