Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt en ny koffert, og lurer på om det er noen plass på nett man kan kjøpe? (rimelig...) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Reiser du mye? Eller har du tenkt å reise mye i fremtiden? Hvis ja, kjøp noe i god kvalitet med en gang. Jeg kjøpte en billig koffert for noen år siden og den lignet veldig mye på min kones Samsonite til å begynne med. Men bare etter noen få turer så kofferten min helt bombet ut...mens min kones Samsonite så like fin ut. Til slutt sprakk min koffert selv om den var i hard plast...så nå har jeg også kjøpt meg en stor, fargerik Samsonite. Ja, den var dyr men jeg håper at den vil holde i mange år :-)

Skrevet
Hei

Reiser du mye? Eller har du tenkt å reise mye i fremtiden? Hvis ja, kjøp noe i god kvalitet med en gang. Jeg kjøpte en billig koffert for noen år siden og den lignet veldig mye på min kones Samsonite til å begynne med. Men bare etter noen få turer så kofferten min helt bombet ut...mens min kones Samsonite så like fin ut. Til slutt sprakk min koffert selv om den var i hard plast...så nå har jeg også kjøpt meg en stor, fargerik Samsonite. Ja, den var dyr men jeg håper at den vil holde i mange år :-)

Hvor kan man kjøpe slike? Noen plass på nett? :) Reiser en del, så ja, du har nok rett i at det vil være lurt å investere i en først som sist..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...