Rosalie Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Skal ut på tur i morra, og derfor innom tax freen på Gardermoen. Tenkte å få kjøpt med øyenskyggebase - noen å anbefale? Jeg tåler ikke Dior-sminke i det hele tatt.
Gjest Sandbekken Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 jeg bruker art deco sin base, den funker bra
Gjest Purple Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 jeg bruker art deco sin base, den funker bra Samme her!
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Art Deco sin øyenskyggebase fikk jeg dessverre eksem av. Lumene sin tålte jeg mye bedre.
mari4ever Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Art Deco sin øyenskyggebase fikk jeg dessverre eksem av. Lumene sin tålte jeg mye bedre. bruker også art deco sin..denne er helt ok. Prøv Estee lauder sin;) dette er et veldig bra merke å kjøpt masse ny sminke fra de. Øyenskyggene, maskara, solpudder. Fiiint:) har ikke prøvd denne øyenskygge basen men det skal være den beste som de sa i parfymeriet da.
Vera Vinge Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Jeg kjøpte Urban Decay etter mange anbefalinger, og jeg liker den veldig godt. Nå skal det sies at jeg ikke har prøvd noen andre, men den gjør sannelig jobben sin med å forhindre striping og holde på skyggen hele dagen. Men om man får den i taxfree i Norge, kan jeg ikke svare på. Jeg kjøpte den på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå