Gjest *gjest* Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Da er tiden inne igjen for at folk spør hva du ønsker deg? Og jeg synes det er like vanskelig som alltid. Har dere lyst å meddele noe dere ønsker dere? Hva som helst, av hvem som helst Fint med tips
Mamma1 Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Hmmm, jammen vanskelig.. Ønsker meg gode ord fra kjæresten min:) Har ikke mye penger til overs denne jula, så vi har ikke tenkt å kjøpe noe til hverandre. Men dersom det må være matrielle ting og hva som helst så ønsker jeg meg en oval w-end med kjæresten i England.
HellCat Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Ring på fingeren, hihi men unntatt det, ny trillekoffert, sportsbh, sportsutstyr og div. cd'er dvd'er o.l
Gjest Imsdal Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 - Ring på fingern :rødme: - Strykejern - Penger - DVD'er - Gode bøker - Fin kalender for 2009 (med plass til å skrive inn bursdager +++) - Trillekoffert - Klær - Sengesett - Sminke og diverse hud- og kroppspleie (f.eks. spa-sett) - Interiørting (Duker, lysestaker) - Nattbord - Gode vintersko (f.eks sorell - ikke så fine men varme ) - Bilder i ramme av familie og venner - Sånn fotokalender med bilder av familien
Sekretæren Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Hmm... - Tapet til et rom - Saftsentrifuge - Treningklær - Større seng - Bokhyller - Garderobeskap - Maling - Kløvutstyr til hunden
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Litt kjøkkenutstyr: en fin skjærefjøl, ny vannkoker (den vi har lekker)... Ellers ikke så mye jeg kommer på. Bøker, de kan godt være kjøpt brukt...
Gjest StockDama Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 uhm...gardiner. og der følte jeg meg gammel....
Skade Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 -Armbåndsur -Større seng -Oppvaskmaskin -Sengeklær Sikkert masse mer også, men kommer ikke på hva... :gjeiper:
Muffinsdilla Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Alltid like vanskelig å finne ut hva man ønsker seg.. -Klokke -Smykker -Alpinbriller -Ullundertøy - +++ Kommer sikkert på mer nærmere jul!
Kamikatze Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 Røykt pinnekjøtt med kålrabistappe og pariseragurk. - Alt annet er av sekundær betydning.
DDuck Skrevet 6. november 2008 #12 Skrevet 6. november 2008 Vi ønsker oss: -Askebøtte -Medisinskap -Penger for å kjøpe møbler Jeg ønsker meg: -Kjevle -Alpinbriller (inspirert av Byggejenta ) -Nye bukser -Snøscooter hjelm Det jeg kommer på i farten
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2008 #13 Skrevet 6. november 2008 Dundyne Tallerkenhylle (til bøker) Håndklær (til vårt nyoppussede bad ) TP (brettspillet) Aller høyest - og det mest utenkelige jeg kan få på listen: Katt
Olive Skrevet 6. november 2008 #14 Skrevet 6. november 2008 Jeg ønsker meg en ny klokkeradio. Ellers har jeg alt jeg trenger
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. november 2008 #15 Skrevet 6. november 2008 -Armbåndsur -Større seng -Oppvaskmaskin -Sengeklær Sikkert masse mer også, men kommer ikke på hva... :gjeiper: Mener du klokke....??!!
Gjest AnneShirley Skrevet 6. november 2008 #16 Skrevet 6. november 2008 Nytt smykkeskrin. Hmm.. kommer ikke på noe mer.. Hi, hi..
Gjest AnneShirley Skrevet 6. november 2008 #17 Skrevet 6. november 2008 Mener du klokke....??!! Jeg vil tro hun mente akkurat det hun skrev. Husk at en klokke kan være så mangt.
Camilla89 Skrevet 6. november 2008 #18 Skrevet 6. november 2008 Kokebok (for alt mulig; dessert, middager, bakverk osv.) Kjøkkenmaskin Gardiner Vintersko Klær Duftlys Spiselige gaver Også ny seng, nytt stuebord og oppvaskmaskin.. men det skjer nok ikke
Renate86 Skrevet 6. november 2008 #19 Skrevet 6. november 2008 (endret) Det jeg har kommet på til nå er: Mineralsminke Parfyme Pysj Wallander-bøker Gilmore girls-boksen (litt mye å forvente) Fin kalender Ei grei bok til å skrive fødselsdatoer o.l. i Hobbybøker En god hudkrem Gavekort/Penger Stepkasse Gjerne noe koselige hjemmelaga som folk har lagt litt omtanke i! Noe av dette er jo vanskelig for utenforstående å kjøpe da..sånn som hudkrem, sminke og parfyme..men det får en plass på lista Endret 6. november 2008 av Renate86
Mamma1 Skrevet 6. november 2008 #20 Skrevet 6. november 2008 Røykt pinnekjøtt med kålrabistappe og pariseragurk. - Alt annet er av sekundær betydning. Agurk til pinnekjøttet? Ellers er jeg enig i det du sier:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå