Gå til innhold

Vann i musa!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest søta

Hei alle sammen!

Jeg og samboern min skal til syden sammen med to andre par i sommer. Vi skal til Kreta, og der var det 37 grader hver dag for to år siden da vi var der. Dette gjør at man selvfølgelig er avhengig av å ta et bad innimellom, i sjøen eller bassenget på hotellet. Problemet mitt er at av og til når jeg kommer opp på land etter badet, så føles det ut som jeg tisser meg ut! Det er skikkelig ubehagelig, å løpe inn på do, og så kommer det ikke mer en et par dråper! Og om jeg ikke går på do, renner det et par dråper mellom bena på meg. Tenk dere at dere er INNMARI tissatrengt, man MÅ jo på do, ikke sant?? Men etter at jeg har vært på do, går det ikke over heller, kan faktisk vare et par timer...

Dette skjer spesielt når vi er i syden, men også her hjemme. Er det flere som har opplevd det? Har dere noen gode råd isåfall? Spurte mamma om hun hadde hatt det sånn, og hun kjente flere kvinner som hadde opplevd det. Dette er jo skikkelig ubehagelig, så kom gjerne med råd!! Er det forresten normalt at en 21 åring har det sånn, eller er det mest for de som har født barn eller er på vei i overgangsalderen?? Håper på seiøse svar... Thank u all! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adina Madeleine

Dette trenger du ikke å være flau over, fordi det er helt normalt og har en logisk forklaring. Når man bader, fungerer vanntrykket som et press mot blæra og man "må" selv om ikke blæra er full. I visse idretter, der folk må veies inn under en spesiell vekt og i f.eks. fitnesskonkurranser er det normalt å bruke knepet med å bade før fordi det tømmer blæra og får vann ut av kroppen (så kroppen ser mer "definert" ut).

Nå driver jeg ikke med slike idretter, men har også opplevd dette. Festlig er det ikke med denne do-løpingen, men det er helt ufarlig, altså. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...