Celica Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Jeg skal selge min HTC Touch Diamond idag. Jeg lurer litt på om Reset-knappen er det samme som å gjenopprette slik mobilen var når jeg kjøpte den?
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Ikke reset-knappen alene, nei. Det kreves en såkalt hard reset for å slette data og sette telefonen tilbake til fabrikkinstillinger. En kjapp google-tur fant følgende fremgangsmåte for en hard reset på denne telefonen: Skru på telefonen. Hold inne knappene VOLUME DOWN og ENTER. Trykk inn RESET-knappen 1-2 sekunder. Fortsett å holde inne VOLUME DOWN og ENTER til du får følgende beskjed: 'This operation will erase all your personal data, and reset all settings to manufacturer default. Press VolUp key to restore manufacturer default, or press other keys to cancel.' Slipp VOLUME DOWN og ENTER. Trykk inn VOLUME UP. ...og er denne telefonen som de fleste andre Smartphones er det mange som sliter med å få denne tastekombinasjonen til å fungere, i så fall får du ta en egen søk på mobilnavn + hard reset..det er alltids ett eller annet forum som har løsningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå