Gå til innhold

Sære ting som skjer på jobb

Anbefalte innlegg

Gjest LanaLane
Skrevet

Kjæresten min er vikar på en vgs her i Oslo. Han skulle gå på toalettet i dag da han ble stoppet av en jente han er lærer for som lurte på om hun kunne bli med han inn.

Han blir stadig sjekka opp, jenter skriver telefonnr sitt på innleveringer og spør om han vil komme på fest den og den helga. Han er 22 år.

Han sa (selvfølgelig) nei, men dette får meg til å lure på om det er flere som opplever rare/upassende episoder på arbeidsplassen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre. Hos oss er det mange menn i miljøet men alt for lite sexpress. Antar at folk kun konsenterer seg om jobb foran PC-skjermen når de er på jobb. Det hadde jo vært gøy med litt sjekking på jobb, men slikt finnes ikke da alle har partner og familie. Ikke at det er noenhindring for mange av de, men da gjerne ikke på arbeidsplassen.

Gjest LanaLane
Skrevet

Nå tenker jeg ikke bare koffert heller da, sex-press er jo ikke til å spøke med akkurat.

Jeg vet ikke helt hva jeg vil ha ut av dere jeg, syntes bare det som skjedde kjæresten min var merkverdig og lurte på hva annet merkverdig det er der ute :popcorn:

Skrevet

Jeg vet ikke om dette passer inn her,men jeg jobber i dyrebutikk,å en dag kom det en mann i 40års alderen å spurte om vi selger dameundertøy :ler: Synes det var litt sært :)

Skrevet (endret)

En dame lot ungen sin løpe rundt i butikken uten bleie/bukse, ungen bæsjet på butikkgulvet, moren reagerte med en sjarmerende forsvarsmekanisme som gikk ut på å bli rasende på oss som jobbet der (logisk!) og så enda mer sur når vi ba henne kaste papiret vi ga henne (vi vasket over etterpå selv) i søppelbøtten rett utenfor butikken i stedet for i papirkurven i kassen (jeg hadde ikke lyst på bæsjelukt i kassen resten av dagen.)

Dette gjaldt jo (heldigvis!) ikke kolleger, men jeg måtte bare si det.

Endret av Glynis
Gjest LanaLane
Skrevet

Det har faktisk skjedd meg og, på min forrige jobb.

Gikk rundt og satte på plass varer da et par jobbkompiser skulle vise meg noe. Og der, mellom massasjestolene, var en stor voksenbæsj.....

Fant aldri ut hva som skjedde, men ledelsen betalte meg 700,- kr i tillegg for å vaske opp.

Ka-ching! Aldri så galt at det ikke er godt for noe....

Skrevet (endret)

Noen glemte barnevogna i butikken, en av den dyreste sorten :P Synes egentlig den unge faren som kom etter noen timer virket litt svett, flau og søt da han sa: Heh, har du sett en barnevogn?

Var ikke så mange plasser å sette den, men det var nok den mest gøyale situasjonen jeg opplevde i butikken.

Mange søte kunder som kom snikende bak meg slik at ungene ikke skulle se hva de skulle kjøpe. Sikkert bursdagsgaver og lignende.

Noenganger lå det bare ting på disken, så så jeg meg rundt og så en mamma stå der med ungen og nikke litt til meg.

Lærte mange forskjellige "tegn" som betydde "pakke inn"

Endret av Hanna panna
Skrevet

Da jeg jobbet i butikk fant vi en gang en bæsj i en papirpose på et av prøverommene. Hva er det som går av folk?

Vi skulle intervjue en fyr til en stilling. Dagen før sendte sjefen en bekreftende mail, med veibeskrivelse fra skolen han påsto at han hadde gått på (hadde fått adresse og veibeskrivelse før også). En halvtime etter at intevjuet skulle ha startet ringer vi for å høre hvor han blir av. Joda, han virrer rundt i feil ende av byen og finner ikke frem! Vi ba ham komme tilbake neste dag. Neste dag dukker han opp på riktig sted og til noge lunde riktig tid. Henvender seg i resepsjonen og sier han skal på intervju. Vet han hvem han skal møte? Nei. Vet han hvilken avdeling han skal til? Nei (er flere firmaer med litt forskjellige navn). Vet han hva slags stilling det er da? Nei, ikke det heller. Resepsjonisten har heldigvis fått servert historien fra dagen før, og skjønner hvor stakkaren skal. Interjvuet begynner som vanlig med spørsmål om hva han vet om bransjen. Ingenting.... Han fikk ikke jobben.

Skrevet
Noen glemte barnevogna i butikken, en av den dyreste sorten :P Synes egentlig den unge faren som kom etter noen timer virket litt svett, flau og søt da han sa: Heh, har du sett en barnevogn?

Var det en unge i barnevognen?

Skrevet (endret)
Var det en unge i barnevognen?

Nei :) jøss, ville nok ikke vært så gøyalt om det hadde vært det.

Endret av Hanna panna
Skrevet

Jeg var med på vareopptelling på en stor dagligvarebutikk. Midt i brushylla lå det en gigantisk, svart dildo (ikke en vare som føres av kjeden). Den var heldigvis enda i innpakningen :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...