Gjest Lilleulv Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Finnes det et produkt som forminsker porene som faktisk virker? Og hva virker på kviseklemme-arr?
Gjest Gl@mB@be Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Clinique pore minimizer er det mange som syns funker
Gjest Lilleulv Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Clinique pore minimizer er det mange som syns funker Tusen takk! Funker den også på tørr hud?
Gjest Gl@mB@be Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Tusen takk! Funker den også på tørr hud? Det vet jeg ikke desverre.
Rexina Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Ja, den funker på tørr hud også Veldig bra denne her.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Når er det man bruker pore minimizer, om dagen eller kvelden?
Rexina Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Det er flere produkter i serien:) Du kan lese mer om de her: http://www.clinique.com/templates/products...kincare-_-Pores
Gjest Lilleulv Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Hm, da lurer jeg på å kjøpe denne eller denne Men hvilken?
Gjest Deception Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 Den siste er sannsynligvis en skrubb, så det er nok det første produktet du er ute etter?
Gjest Lilleulv Skrevet 6. november 2008 #10 Skrevet 6. november 2008 Den siste er sannsynligvis en skrubb, så det er nok det første produktet du er ute etter? Yes! Da er det bestilt Denne må jeg bruke i steden for MD ikke sant?
Gjest Deception Skrevet 6. november 2008 #11 Skrevet 6. november 2008 Jeg ville nok brukt den i tillegg, for det er først og fremst et kosmetisk produkt som maskerer.
Gjest Lilleulv Skrevet 6. november 2008 #12 Skrevet 6. november 2008 Jeg ville nok brukt den i tillegg, for det er først og fremst et kosmetisk produkt som maskerer. oki, da prøver jeg det. Tenkte at serum på serum ble ugunstig, men jeg har ikke noe lyst til å slutte med MD...
desert_rose Skrevet 6. november 2008 #13 Skrevet 6. november 2008 bruker Naturogena produktene, pore serien og de kan jeg virkelig anbefale. dette er produkter du kun får bestilt fra usa men da er det til fordel billig. har hjulpet utrolig masse på huden min! den kremen du får kjøpt i serien er skikkelig effektiv, den funker faktisk. har kun brukt den noen dager og kan nesten ikke se porene mine lengre. (!!kan nesten ikke tro det) huden ellers ser ellers veldig bra ut også. hudtonen er helt fin og noen rødse merker jeg har under huden etter kviser har bleket mer og mer. utrolig fornøyd vertfall..
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2008 #14 Skrevet 6. november 2008 bruker Naturogena produktene, pore serien og de kan jeg virkelig anbefale. dette er produkter du kun får bestilt fra usa men da er det til fordel billig. har hjulpet utrolig masse på huden min! den kremen du får kjøpt i serien er skikkelig effektiv, den funker faktisk. har kun brukt den noen dager og kan nesten ikke se porene mine lengre. (!!kan nesten ikke tro det) huden ellers ser ellers veldig bra ut også. hudtonen er helt fin og noen rødse merker jeg har under huden etter kviser har bleket mer og mer. utrolig fornøyd vertfall.. hvor kjøpe??Hvilken nettbutikk bruker du og hva heter produktene???
ashera Skrevet 7. november 2008 #15 Skrevet 7. november 2008 Clinique har den siste måneden hatt tilbud på en liten toalettmappe med to av poreproduktene pluss litt til. Den koster 125 kroner. Jeg kjøpte for tre uker siden og er veldig fornøyd.
En som vet Skrevet 7. november 2008 #16 Skrevet 7. november 2008 Når er det man bruker pore minimizer, om dagen eller kvelden? Selv om produktet funker bra, så er det altså bare midlertidig, og da er det jo helt klart best å bruke det om morgenen!
desert_rose Skrevet 7. november 2008 #17 Skrevet 7. november 2008 hvor kjøpe??Hvilken nettbutikk bruker du og hva heter produktene??? jeg kjøpte min siste pakke fra medshopexpress.com. det tok en stund før jeg fikk varene, ca 4 uker. de produktene jeg har brukt er Nautrogena Pore Refining Cleanser og Pore Refining Cream (denne er kraftfull. inneholder retinol, som strammer opp huden, gjevner ut huden og ikke minst; reduserer porene.) har også testet ut Toneren men den passer ikke godt til min hud, spesielt ikke når det blir kaldere, da den har en tendens til å tørre ut. passer bedre hvis du har fet hud feks. bizrate her kan du kjøpe produktene ganke billig.
Gjest 8 Skrevet 3. mars 2009 #18 Skrevet 3. mars 2009 jeg kjøpte min siste pakke fra medshopexpress.com. det tok en stund før jeg fikk varene, ca 4 uker. de produktene jeg har brukt er Nautrogena Pore Refining Cleanser og Pore Refining Cream (denne er kraftfull. inneholder retinol, som strammer opp huden, gjevner ut huden og ikke minst; reduserer porene.) har også testet ut Toneren men den passer ikke godt til min hud, spesielt ikke når det blir kaldere, da den har en tendens til å tørre ut. passer bedre hvis du har fet hud feks. bizrate her kan du kjøpe produktene ganke billig. Hadde du store virkelig store porer? Og de forsvant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå