Gå til innhold

Feiret bursdagen alene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har jeg. Mitt eget valg da... Hadde akkurat blitt slutt med samboeren, og jeg hadde virkelig behov for å være alene. Jeg kjøpte meg en flaske whisky, drakk den mest jeg danset og sang med musikk på full guffe... Følte meg friii! Trodde aldri jeg kom til å feire bursdagen min alene noen gang, men det var helt herlig faktisk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri feiret den alene, men jeg pleier som oftest aldri å gjøre noe med den.

Skrevet

Jeg pleier heller ikke å gjøre noe ut av bursdagen min (noe samboer syns er kjempetrist, så derfor gjør han alltid noe ut av dagen min ;) ).

Da jeg var singel, pleide jeg å ta fri på bursdagen min, og bruke dagen til selvdigging. Spa, lunsj og lese bok på favorittkafe, daffe i byen, bare slappe av.

Skrevet

Det er vel forsaavidt lenge siden jeg feiret bursdagen min. Har pleid aa lage god middag med dessert, gaa paa kino, eller kafe med venner.

Skrevet

Jeg satt alene på 30-årsdagen min. Det var ikke spesielt hyggelig.

Skrevet

Jeg har ofte være alene på bursdagen min, men jeg har ikke akkurat feiret. Drikke meg full alene har jeg gjort mange ganger selv om jeg ikke har bursdag.

Nå har jeg sambo som er et tidligere jehovas dustevitne, og han ser ikke poenget med å feire verken bursdag eller jul. Så jeg må tvinge ham til å kjøpe gave til meg, samt å være sammen med min familie når det er jul eller bursdag.

Det er ingen menneskerett å feire bursdag og bli gjort stas på vil jeg si.

Skrevet

Jeg feirer ikke bursdagen min hvis jeg er alene, men jeg hopper gjerne glatt over den og later som ikkeno'. Jeg ser poenget med å feire bursdager for barn, fordi det er stort å bli et år eldre. Når man blir voksen er bursdagen en dato som alt annet.

Joda, jeg har feiret de store dagene, men den som kommer opp nå har jeg ikke tenkt å gjøre noe som helst ut av. Da skal jeg sitte her på data og pc som en hvilken som helst annen dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...