Bente Skrevet 14. juni 2003 #1 Skrevet 14. juni 2003 Noen som så brudebuketten til kona til John Arne Riise?? Den var fin den :D :D :D :D :D
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2003 #2 Skrevet 14. juni 2003 Kjempeflott!!! Her er artikkelen fra Vg med bilde: Brudebukett
Solstrålen Skrevet 14. juni 2003 #4 Skrevet 14. juni 2003 Men finest av alt: KJOLEN! For den er samme som min Gud, for god smak hun har i kjoler, dere
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. juni 2003 #5 Skrevet 14. juni 2003 Pen bukett med jeg synes dette bryllupet har en vemmelig ettersmak av lykkejegeri. Det er forbausende mange av de norske "fotballkonene" som er lynkjappe med både barn og bryllup selv om de så vidt har passert 20. Minnie
viblie Skrevet 14. juni 2003 #6 Skrevet 14. juni 2003 Jeg må også si meg enig i at den va kjæmpe fin!
'Lilly' Skrevet 14. juni 2003 #8 Skrevet 14. juni 2003 Pen bukett med jeg synes dette bryllupet har en vemmelig ettersmak av lykkejegeri. Det er forbausende mange av de norske "fotballkonene" som er lynkjappe med både barn og bryllup selv om de så vidt har passert 20. Minnie Snakk om spekulering........
Felix Skrevet 15. juni 2003 #9 Skrevet 15. juni 2003 Pen bukett med jeg synes dette bryllupet har en vemmelig ettersmak av lykkejegeri. Det er forbausende mange av de norske "fotballkonene" som er lynkjappe med både barn og bryllup selv om de så vidt har passert 20. Minnie Og hvor gammel er du da?!?
Gjest Tex Skrevet 15. juni 2003 #10 Skrevet 15. juni 2003 Det er forbausende mange av de norske "fotballkonene" som er lynkjappe med både barn og bryllup selv om de så vidt har passert 20. Vet du, jeg er faktisk enig med deg. Begge er 21 år og har en toåring.... Tipper dette holder like lenge som andre kjendisekteskap av samme kaliber.... Men naboen min er også fotballkjendis, men han har en helt vanlig kone, to vanlige barn og giftet seg i en alder av 27. Så det finnes unntak. Forøvrig var buketten kjempefin........
Gjest Madley Skrevet 15. juni 2003 #11 Skrevet 15. juni 2003 for øvrig jenter så var John Arne Rise sammen med denne jenta før han ble kjent. De har vært sammen siden de var 17 eller no sånt.. Er den grei?
Gjest Tex Skrevet 15. juni 2003 #12 Skrevet 15. juni 2003 for øvrig jenter så var John Arne Rise sammen med denne jenta før han ble kjent. De har vært sammen siden de var 17 eller no sånt.. Er den grei? Håper inderlig de rakk å være kjærester mer enn et kvarter før hun ble gravid som attenåring, ja..... Kanskje de måtte gifte seg....
Gjest Tex Skrevet 15. juni 2003 #13 Skrevet 15. juni 2003 ....og hvor ung kan man egentlig være for å bli aerobic-instruktør....?? Det var jo sånn han fant henne.... I en aerobic-time...... Synes jeg ser han......
toflus Skrevet 15. juni 2003 #14 Skrevet 15. juni 2003 Vi er like gamle som de, og vi har et barn! Jeg gifter meg ikke med min mann pga av pengene,eller at han er kjent! Jeg syns dere som er kritiske tar feil....
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2003 #15 Skrevet 15. juni 2003 Den var frekk Milla...... Trodde alle hadde rett til egne meninger jeg............
Jinx Skrevet 15. juni 2003 #16 Skrevet 15. juni 2003 Jeg gifter meg ikke med min mann pga av pengene' date='eller at han er kjent! Jeg syns dere som er kritiske tar feil.... [/quote'] Nei nei nei... Det har slått meg så mange ganger, spes dette med fotball gutter.. Mange av dem er og forblir bare guttunger, kun opptatt av fotball, mamma og tv spill.. OG så har de DE SNELLENE ... Å det er ikke pga deres intelligens eller deres vakre utseende altså.. De færreste av de har utseende med seg.. Nope.. Penger penger penger.. Å konene ser knapt sine menn pga at de hele tida er på reisefot.. Perfekt ekteskap for en lykkejeger spør du meg !!
Gjest gjesta Skrevet 15. juni 2003 #17 Skrevet 15. juni 2003 Nydelig bukett! Det hadde vært enkelt hvis livet var så konsekvent og forutsigbart at unge foreldre hadde betydd samlivsbrudd. Eller at den ene parten var kjendis betydde lykkejegeri. Eller at man er 20 år og foreldre betyr at man har vært kjærester i et kvarter før man fikk barn, og at det hele egentlig var tragisk. Men livet er absolutt ikke så forutsigbart! Jeg ønsker den unge familien lykke til, dette klarer dere!
Usikker Skrevet 15. juni 2003 #18 Skrevet 15. juni 2003 Minner om temaet for denne tråden! Brudebuketten! Usikker (moderator)
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. juni 2003 #19 Skrevet 15. juni 2003 Den pene aerobicinstruktøren sjarmerer den unge fortballstjernen...whups jeg ble visst gravid, nei og nei nå må vi gifte oss.... uff så trist Og til de som lurer, nei jeg trenger ikke å gifte meg til penger, jeg har så jeg klarer meg og mer til. Minnie
Bente Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #20 Skrevet 15. juni 2003 NÅ TROR JEG VI AVSLUTTER DETTE!!!!!!!!! Det var ikke dette det skulle diskuteres!!! Det var den nydelige brudebuketten til Guri. Jeg må bare si at jeg synes alle dere som skriver slike "dumme" ting om disse to nygiftede, kanskje burde tenke seg om en gang til!!!
Fremhevede innlegg