Gå til innhold

Hva slags lokale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor holdes festen (Hva slags lokale, etc...)?

Vi holder festen i en stor gammel villa som nå er omgjort til et selskapslokale, med utsikt over sjøen. Her er det en sal som middagen skal være i , bar m/ små bord og stoler + sittegrupper i andre etg.

Her kan dere se:

http://www.villa-bergland.no/om.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer til å holde festen i menighetslokalet rett ved siden av kirken vi vies i. Kort vei og ikke minst et ganske pent lokale, ellers hadde vi ikke valgt det.

Skrevet

Vi hadde festen på et grendehus som ligger helt ved sjøen.

Kan faktisk sitte å dingle med beina i vannet fra trappa....

Rart ingen gikk til vanns egentlig... :roll:

Skrevet

Veit ikkje heilt om dette funkar, men eg skal i hvert fall feire dagen her:

www.bjornefjordengjestetun.no :D :D

Reksstensamlingene har eg aldri hørt om før, men det såg kjempefint ut, solstrålen!

Skrevet

Takk Pingu!

Bjørnefjorden så kjempekoselig ut! Skal dere sove over der og?

Skrevet

Vi hadde vår fest i et grendehus i skogen og det var kjempekoselig. Grunnen til at vi valgte akkurat dette stedet, var at det var masse uteplass der og passe i størrelse for oss. Vi var veldig fornøyd.

Bilder finnes i linken i signaturen min...

Skrevet

Me skal sove over ja!

(Alternativet blir å ta siste ferja heim kl åtte... :ler: )

Er det overnattingsmuligheter på rekstensamlingene?

Gjest Madden
Skrevet

Vi skal ha bryllupet på grendahuset i hjembygden min!

Det ligger greit til i forhold til kirke og overnatning for gjestene, og er passe stort! det er nyrenovert og veldig koselig! :D

Skrevet

Pingu:

Nei, det er ikke overnattingsmuligheter.

Men det ligger veldig sentralt og greit, (Rett overfor Gamlehaugen) så gjestene skal være på hotell i sentrum.

Gjest Helenius
Skrevet

Vi skal ha festen på et lite, hvitt pensjonat på Sørlandskysten:

Brekkekjær pensjonat. Koselig, med fin uteplass, kort vei fra kapellet, overnattingsmuligheter for gjestene og nesten alltid fint augustvær :wink:

Skrevet

Vi skal ha middagen i en gammel tingstue fra slutten av 1800-tallet... Selve festen skal være i en gymsal, som ikke har et så utpreget gymsal preg over seg. Alt dette er på en folkehøgskole og gjestene kan over natte på det internatet som ligger der til en billig penge. Alt på et sted og ingen av gjestene trenger å stresse med taxi og hotellrom etc....

Skrevet

Vi skal ha middagen på Ringve museum i Trondheim, en gammel herregård fra 1600-tallet. Og samme sted som jeg vokste opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...