*christine* Skrevet 30. november 2008 #21 Skrevet 30. november 2008 Gratulerer! Vi har samme dato. Når jula er over går det nok fort fremover. Vi er omtrent like langt i planleggingen. Har du bryllupsdagbok her på KG? Nei, har ikke det, iallefall ikke enda...men om jeg får tid mellom jobb, barn, hus, planlegging og alt annet som tar tid skal jeg prøve meg... Sitter foreløpig og suger til meg tips fra alle her. kjenner jeg trenger det!
twinklestar Skrevet 1. desember 2008 #22 Skrevet 1. desember 2008 Hei! Moro å planlegge. Lett å bruke mye tid på å titte på nettet for tips:) Jeg skal gifte meg 8/8-09. Har dette i boks: - selskapslokale (som er restaurant så de ordner mat, alkohol etc) - kirke + prest - frisør - fotograf - forlover til meg - live musikk til kvelden - solo sanger til vielsen i kirken Tror det kan lønne seg å bestille kake i god tid. Ingen fra Fredrikstad her vel? som har noe å anbefale? Gleder meg til å begynne å se på brudekjole jeg nå
KittyBambi Skrevet 1. desember 2008 #23 Skrevet 1. desember 2008 Hei. Tenkte eg skulle ta en egen skravletråd for oss som skal gifte oss i August 09 :-) Her kan vi fortelle kor langt vi er kommet i prosessen og gi hverandre tips og vink til bryllupet. Eg kan fortelle litt om meg selv: Vi bor litt uten for Bergen,ute på landet. Vi blir ca 80 gjester i bryllupet der alle kommer til middag. Vi har ikkje noe klart, men masse på papiret ;-) Vi har ikkje fått booket hverken prest,kirke eller selskapslokale, da eg og min forlovede ikke blir enig om kor bryllupet skal holdes. Eg vil heim til min heimbygd, men han vi gifte seg her vi bur nå(4timer fra min bygd). Men vi må jo bare bli enige! Hva synes dere? Ellers har vi tre små på 10mnd,23mnd og 6år, så vi får noen nydelige ringbærere og blomsterpike :-) Hiv dere på tråden Augustbruder! :-) BRYLLUPSDATOER 09: endeligforlovet : 09 eller 16 August kimura: 08August solstrålejenta: 15August brud84: 15 August maye:15 August ballerina: 15 August zilje k: 22August honey: 15 August dinedama:08 August Vi gifter oss 22. august neste år :D
Devilina Skrevet 1. desember 2008 #24 Skrevet 1. desember 2008 Hei! Moro å planlegge. Lett å bruke mye tid på å titte på nettet for tips:) Jeg skal gifte meg 8/8-09. Har dette i boks: - selskapslokale (som er restaurant så de ordner mat, alkohol etc) - kirke + prest - frisør - fotograf - forlover til meg - live musikk til kvelden - solo sanger til vielsen i kirken Tror det kan lønne seg å bestille kake i god tid. Ingen fra Fredrikstad her vel? som har noe å anbefale? Gleder meg til å begynne å se på brudekjole jeg nå Bosatt i Sarpsborg her... men når det gjelder kaker.... litt vanskelig.. skal selv ha bryllup i et annet fylke, så blir til at jeg bestiller der. Men du kan jo sjekke ut Buterfly bakerien... de lager utrolig god mat/kaker...... Så ut som du hadde ganske mye i boks da... sånn ca like mye som meg.. og jeg har litt over en måned før deg.. hmmm... kanskje jeg som bør se til å få i gang resten av detaljene og planleggingen. :gjeiper:
Solstrålejenta Skrevet 2. desember 2008 #25 Skrevet 2. desember 2008 Jeg er ikke fra Fredrikstad, men skal gifte meg der Så jeg er iallefall gjerne med på tipsutveksling
Devilina Skrevet 14. desember 2008 #26 Skrevet 14. desember 2008 Aha..., I see :o) Hvilken kirke blir det i da? Vel... det er råde bakeri, butterfly... det er sånne store bakerier i alle fall. Eller så har man noe som heter Paulsen bakeri eller baker Paulsen, husker ikke helt.. Det ligger i her i Sarpsborg som er 15-20min unna. De er rå flinke på å bake kaker og andre ting. Om lørdagsmorgenen har de kø langt utenfor butikken sin, som er et lite koselig utsalg. Det anbefales i alle fall. Du får slå opp på gulesider å sjekke :o)
-sandra- Skrevet 14. desember 2008 #27 Skrevet 14. desember 2008 (endret) --------- Endret 14. desember 2008 av -sandra-
-sandra- Skrevet 14. desember 2008 #28 Skrevet 14. desember 2008 (endret) Vi skal gifte oss 15. august 09 :D Mye er i boks: kirke, lokaler (hotell, dermed er jo mye annet i boks også som servering, borddekking, rydding/vasking, bartender, mat osv), forlovere, toastmaster, frisør, fotograf, DJ, kjole, mine sko, bryllupsreise er bestilt (new York), overnatting bryllupsnatten (på hotellet vi skal feire på), mamma skal sannsynligvis lage bryllupskaken... Jeg er langt fra stresset, men sliter med å bestemme oss for fargetema og dekorasjoner/blomster. Hadde tenkt å ha gull, krem og eføy, men drømmekjolen viste seg å være langt fra krem, og full av sølv/strass... Så det krasjer litt... Aner ikke hva jeg skal finne på.... Trykksakene lurer vi på å bestille fra kortbutikken.no eller noe.... Transport har sambo fått i oppgave å ta seg av.... Det som gjenstår er alt til sambo (men han skal visst slanke seg først, hehe). Etter nyttår skal jeg i brudesalongen og tilpasse kjolen, samt se på tilbehør.. undertøy må jeg også fikse. Endret 14. desember 2008 av -sandra-
Honey Skrevet 16. desember 2008 #29 Skrevet 16. desember 2008 Vi skal gifte oss den 15.august vi også Sandra! Vi har kommet cirka like langt. Godt i gang med invitasjonene også vi da. Lager de selv. Vi skal ha gull, creme, strass og evt brunt og rosa som fargeinnslag. Ønsker meg creme-fargete roser med rosaskjær og litt grønne kanter på kronbladene. Vi har også ordnet dress til min kommende mann og det ble sjakett med gullfarget vest inni. Skal kjøpe skjorten og skoene til han etter jula er over. Tror forøvrig vi skal droppe leid musikk. Har en tanke om å bruke I-pod til anlegget som finnes i lokalet. Blir ikke så stort lokale og så forferdelig mange gjester (ca 40 stk), så da prioriterer vi nok ikke det. Må huske å få på plass solist og frisør i neste måned.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå