MBelucci Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Jeg har lyst pA en god rouge.Krem rouge eller pudder.spiller ingen rolle,bare den er bra og ikke irriterer huden.Jeg har medium hudtone og blond hAr. Takk:)
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Jeg har å jeg annbefaler en fra Clarins som heter Sienna nr10, det er pudder rouge.
Nebel Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Jeg er veldig glad i Snuggle fra evereryday minerals. Den er litt ferskenfarget, og gir et veldig naturlig resultat. Det er mineralsminke.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Min favorittrouge er "Orchid rose" fra Chanel, den er knallfin. Men dyr... Makeupstore og Face Stockholm og MAC har også bra rouge, som koster rundt 130 kr. Masse fine nyanser, både med og uten skimmer. Paula Dorf har også veldig bra og rimelig rouge (kjøpes på Strawberrynet).
Rexina Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Min favoritt er "Reflex" fra Chanel, men den er snart tom (har hatt den i 2 1/2 år og brukt den nesten hver dag, og på veldig mange jeg har sminket på folkehøgskolen:) Ser etter samme farge i mieralrouge, men den er helt fantastisk!
mari4ever Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Min favoritt er "Reflex" fra Chanel, men den er snart tom (har hatt den i 2 1/2 år og brukt den nesten hver dag, og på veldig mange jeg har sminket på folkehøgskolen:) Ser etter samme farge i mieralrouge, men den er helt fantastisk! body shop sin i nr to. veldig fin hvis du er veldig lys i huden. naturlig og frisk farge
Gjest Deception Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Jeg liker rouge, og har flere favoritter; Golden Gate fra ID, Begonia (tror jeg, i hvertfall knallrosa) fra GloMinerals, samt Plum Dust, Apple og Swimming Pool fra Everyday Minerals. Signature Minerals har også en fin, skimrende rouge som heter Pink Jazz, men denne er veldig transparent på. Alle disse er kalde i fargetonen og mer eller mindre rosa.
amyrlinn Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 elsker også rouge. føler meg så frisk å fin bare jeg tar på meg rouge nok om det. når det kommer til merkene så liker jeg veldig godt chanel og id minerales. de holder lenge på og det skal en del til for at de smitter av. når det gjelder fargen liker jeg veldig godt de litt sånn rosa-rosa farger. litt knall kanskje? skriv ned en liste av alle merkene/fargene folk har ramset opp her, ta deg en tur i en sminkebutikk og prøv. prøv, prøv til du finner en du liker lykke til!
Gjest Gjest_Malina_* Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Paula Dorf- Candy Apple Etter tips her inne, den ser lilla ut, men er mer rosarød. Skikkelig fin farge I.d Bare Minerals har også noen fine, favoritten er Sorbet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå