Telys Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 (endret) Som overskriften sier,skriv navnet ditt med albuen Jeg har ikke sett om dette er gjort før her,men det får bare være:) Da begynner jeg . tgerl,yuhds Endret 5. august 2009 av Telys
Telys Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2008 Skriv hva som egentlig skulle stå Eller du trenger ikke,sikkert ikke alle som vil ut med navnet sitt:) Så det er valgfritt
Gjest LanaLane Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 (endret) klwenhjew nazreujjtfgra yess, det var likt gitt! edit: Hørtes jo litt arabisk ut? Endret 5. november 2008 av LanaLane
Gjest miramis Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 Som overskriften sier,skriv navnet ditt med albuen Jeg har ikke sett om dette er gjort før her,men det får bare være:) Da begynner jeg . ksatyhjtrinhjre Det som egentlig skal stå er Kathrine,var ikke lett Din var lett å skjønne, da! Du er nok en reser albumskribent
fløtepia Skrevet 5. november 2008 #13 Skrevet 5. november 2008 vfløgtedpias **fløtepia** dette var morsomt :D
Puma Skrevet 6. november 2008 #14 Skrevet 6. november 2008 poujmnza eller mnlon ki puma eller monica...
Gjest Yihaa Skrevet 6. november 2008 #17 Skrevet 6. november 2008 yuhihjswswwqwqwqqqaqa Øh.... prøver en gang til... uy7oihjsswqwwqwwAQ ... NEI, ALTSÅ.... Jeg trodde dette skulle være forholdsvis enkelt... Prøvde å skrive Yihaa, da.
Telys Skrevet 6. november 2008 Forfatter #19 Skrevet 6. november 2008 Din var lett å skjønne, da! Du er nok en reser albumskribent *Prøver å skjule at jeg egentlig sitter å øver på dette hver dag* Neida,bare flax
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå