Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært på Hard Rock Cafe i Paris som kan forklare meg litt om hvor det er? Hva det ligger i nærheten av osv? Er det i nærheten av Cimetiere Montmartre (kirkegården) eller Sacre Caeur eller noe sånt?

Har et bykart foran meg nå, og jeg leter så øynene nesten spretter ut, men kan ikke finne det!!

Adressen er forøvrig 14 Boulevard Montmartre. Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, veldig lett å finne. Metroen Grands Boulevards (som har utganger i Boulevard Montmartre også går du bare litt nedover mot magasinene/operaen, vekk fra Bonne Nouvelle. Det er et godt stykke unna Montmartre.

Endret av Glynis
Skrevet
Ja, veldig lett å finne. Metroen Grand Boulevards (som har utganger i Boulevard Montmartre også går du bare litt nedover mot magasinene/operaen, vekk fra Bonne Nouvelle. Det er et godt stykke unna Montmartre.

Husker du noen gatenavn i nærheten? Spesielle bygninger? Tenkte å finne det på bykartet skjønner du.. hehe..

Skrevet (endret)

Hvis kartet ditt ikke har Boulevard Montmartre så er det rart hvis det har noen andre gatenavn i nærheten, men uansett: hvis du går fra metrostoppet og 'feil vei' så kommer du til Boulevard Poissionère og mot St. Denis. Den veien du skal gå er mot Boulevard Haussmann. Hvis du finner LaFayette på kartet så er det ikke så veldig langt unna.

Har du ikke metrostasjoner på kartet? Det letteste er bare å tenke metroen Grands Boulevards, det er seriøst et steinkast unna.

Endret av Glynis
Skrevet (endret)
Hvis kartet ditt ikke har Boulevard Montmartre så er det rart hvis det har noen andre gatenavn i nærheten, men uansett: hvis du går fra metrostoppet og 'feil vei' så kommer du til Boulevard Poissionère og mot St. Denis. Den veien du skal gå er mot Boulevard Haussmann. Hvis du finner LaFayette på kartet så er det ikke så veldig langt unna.

Har du ikke metrostasjoner på kartet? Det letteste er bare å tenke metroen Grands Boulevards, det er seriøst et steinkast unna.

Jo det er MASSEVIS av metrostasjoner på kartet! Skal prøve å lete litt til! Takk skal du ha! :)

Har funnet Galeries Lafayette iallefall

Endret av mia83
Skrevet

Okei. Da går du bare litt til høyre på kartet for Galeries Lafayette, så ser du Richelieu Drouot og så kommer Grand Boulevards. Hard Rock ligger i mellom disse.

Skrevet
Okei. Da går du bare litt til høyre på kartet for Galeries Lafayette, så ser du Richelieu Drouot og så kommer Grand Boulevards. Hard Rock ligger i mellom disse.

hehe.. sorry men jeg finner ingen av delene.. merkelig nok.. Men finner nok fram når jeg kommer dit.. :)

Skrevet

Hvis du faktisk har tenkt å bruke kart til noe så anbefaler jeg deg å kjøpe et nytt. :)

Skrevet
Hvis du faktisk har tenkt å bruke kart til noe så anbefaler jeg deg å kjøpe et nytt. :)

Kan nok være en ide.. det er et kart som ei venninne av meg fikk på hotellet hun lå på sist hun var der.. Står faktisk utenpå kartet at Lafayette ligger i Boulevard Haussmann, men det står det ingenting om på kartet... merkelig kart..

Skrevet

Nå fant jeg forklaringen! Det var TO Galleries Lafayette på kartet. Så nå så jeg det med en gang! Tusen takk skal du ha Glynis! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...