Gå til innhold

Postkontor

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_sony_*
Skrevet

Flyttet til et nytt sted i Oslo for ikke så lenge siden. Er det noen som vet hvordan man kan finne ut hvilket postkontor man skal hente pakker og sånn? Hatt problemer med det før, at det ikke har stått hvilket postkontor jeg skal hente pakken fra på hentelappen.

Vet jeg kan søke etter postnummer på posten sine sider, også kan man gjette seg til hvilket kontor det sannsynligvis er, etter hvilket som er nærmest der man bor.

Er det noe jeg overser? Er det en enkel måte å finne ut av hvilket postkontor som er mitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står det ikke på hentelappen hvor du skal hente pakka? Det er jo det kontoret hvor pakka ankommer som sender ut hentelapp, er det ikke?

Merkelig... ellers får du kanskje ta sendingsnummeret og søke på posten.no, pakkesporing, der står det vel hvor den ligger.

Skrevet
Står det ikke på hentelappen hvor du skal hente pakka? Det er jo det kontoret hvor pakka ankommer som sender ut hentelapp, er det ikke?

Merkelig... ellers får du kanskje ta sendingsnummeret og søke på posten.no, pakkesporing, der står det vel hvor den ligger.

Det stod ikke på den forrige hentelappen jeg fikk ( er en stund siden nå men). Synes jo også dette er rart. Pakkesporting kan funke ja:)

Skrevet

Søk på Postens sider. Bruk deretter adressen du får opp til å søke på Gule siders kartfunksjon. Både der og på Trafikanten.no kan du søke opp gangvei mellom to adresser. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...