Gå til innhold

Hva ser dere når dere er hjemme hos noen?

Anbefalte innlegg

Gjest Donna
Skrevet

Når dere første gang er hjemme hos noen hva legger dere merke til da? Pleier dere å studere rommene dere er i - eller er dere likegyldige til hvordan det ser ut? Hva med å rot, eller at det er skittent - ser dere slik? Gjør dere dere opp meninger om personen(e) som bor der ut fra hvordan det ser ut hjemme hos de?

Legger gutter og jenter merke til forskjellige ting?

Videoannonse
Annonse
Gjest Starya
Skrevet

Jeg ser desperat etter rot slik at jeg kan slappe av og tenke "ok, så er det ikke bare jeg som er rotete..." :sjarmor:

Gjest Donna
Skrevet
:hoho: ja ikke sant det er utrolig befriende å se at andre har det litt rotet også!!!!
Skrevet

Jeg ser etter en askebeger... :)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg ser faktisk på alt og kommenterer det jeg liker !

Gjest Starya
Skrevet
Jeg ser etter en askebeger... :)

Det finner du ihvertfall ikke hos meg. :briller:

Skrevet

Jeg ser på interiøret, hva folk har på veggene, om de har mye "ting"...

Er det mye pyntestæsj lurer jeg litt på om det er fordi de liker disse tingene eller om det bare er for å fylle ut hyllene.

Er det rot blir jeg kjempeglad!!! Blir så lettet over at det ikke bare er meg som er rotete....

Gjest Starya
Skrevet

Når jeg er hos ene svigerinna mi leter jeg etter en ren flekk å sitte på. :roll:

Skrevet

Ser egentlig ikke etter noe spesielt, men legger gjerne merke til detaljer som jeg liker (evt. ikke liker).

Har ikke så veldig godt øye for skitt dersom det ikke er veldig skittent da.

Var hos noen for ikke lenge siden. Hadde aldri vært der før og kjente heller ikke de som bodde der. Det som overraska meg var at det var så rotete når de visste at de skulle få besøk. Spesielt siden ingen av oss som var der hadde vært der før. Det var så rotete at jeg nesten ble fascinert av det.

Når jeg vet at jeg får besøk rydder jeg iallefall litt ekstra.

Skrevet

Står cd samlingen i stua, ser jeg som oftest på den. Dette skjer ihvertfall ofte når jeg er på besøk hos en gutt jeg liker.. Har han Britney eller Christina styrer jeg unna!!!

Skrevet

-Legger merke til det meste, men kommenterer ikke alt.

Hvis det er noe jeg liker, så sier jeg det. Og noen ganger leter man desperat etter noe å skryte av,hvis alt det andre er pyton.

Slutter aldri å forbause meg over mørke seksjoner med lys i- masse nips og en liten samling "Reader Digest" i hjørnet.

Sammen med burgunder skinn-look-alike buesofa og Senorita-bilde over.

Da hjelper det ikke om det er aldri så støvfritt!

Da sier jeg noe vrøvl om "fin utsikt". :ler:

Skrevet

Jeg føler mer enn jeg ser.

Noen ganger er det så pent og sterilt at jeg får det ikke til å stemme at det bor folk der.

Jeg føler meg bedre der det vises at huset er i bruk. Da slapper jeg av og koser meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg prøver faktisk å UNNGÅ å se meg for mye om...selv om øynene mine ser ut som om de gransker hva som er i bokhylla.. :hoho: Det er som regel fordi jeg jo ikke kan sitte og stirre folk inn i øya hele tiden.. :P

Hjemmefra er jeg blitt oppdratt til å ikke gå rundt og snuse...

Skrevet

Jeg ser på helheten, jeg.

Noen hjem er koselige, andre er stilige.. så har vi hjem som er direkte ukoslige og upersonlige.

Trives best når jeg besøker noen som har litt rot her og der. Ikke skittentøy i sofen og 10 dagers oppvsk på benken, men en bunke med papirer, en hybelkanin osv.

Så ser jeg på bilder og andre ting som henger på veggene.

Gjest gjesta
Skrevet

Er opptatt av interiør og legger alltid merke til hvordan folk har det. Lar meg fasinere av kreative løsninger litt utenom det vanlige, det er ikke dyr design som imponerer meg mest, men kreative beboere. Jeg lar meg også fasinere av de som har tonnevis med nips, à la sviermor. Der er det mer pynteting oppå (!) TV`en, enn jeg har i hele stuen tilsammen. (nesten ihvertfall)

Reagerer ikke på rot og støv, men legger merke til det hvis det er skikkelig møkkete. Sånn som hos noen jeg kjenner, der henger du omtrent fast i stuegulvet :o

Seraphine: skal du se bøker hjemme hos meg må du åpne et digert skap jeg har i stuen. Med heltre dører, ikke noe glass! Eller du må ned i kottet vårt. For bøker har jeg masser av, men de står ikke fremme :wink:

Skrevet

Det finner du ihvertfall ikke hos meg. :briller:

Ikke hos meg heller!

Ser på helheten, jeg.

Skrevet

Jeg ser også etter kreative løsninger!

Spesielt ser jeg på romløsningen og hvordan folk har valgt (eller ikke valgt) å møblere. Hvordan man har valgt å belyse rommet er også interessant. Synes det er utrolig spennende hvordan møblering, lys og farger kan endre en leilighet!

Blir automatisk dratt mot kunst / bilder / ting på veggene. Mange velger å ikke ha bøkene i stuen lengre, men finnes det bokhyller i det rommet jeg er, kikker jeg også litt på dem. Antikviteter studeres alltid nøye. :D

Må innrømme at jeg sjeldent eller aldri ser at folk har det skittent hjemme. Enten er det fordi de ikke har det eller så er det fordi jeg ikke ser etter. :ler:

Gjest Madley
Skrevet

Jeg ser etter ting som gjør huset til "deres". Hus som er innredet med Maison som bibel blir fort upersonlige om du ikke gir det noe av ditt eget.

Liker meg ikke i et hus om det er kaldt der og om det er skittent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...