DaAg Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 (endret) hei alle sammen jeg har blitt helt hekta på jentefilmer som "10 things i hate about you" og "mean girls". Noen tips?? ikke gråte jentefilmer, men sånne man blir skikkelig glad i! har dere noen på lager ?? jeg ville blitt kjempeglad :D Endret 4. november 2008 av MiniVilde
Anglofil Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Tja, da er vel kanskje Never Been Kissed f. eks en film for deg? Råder deg til å gå innom tråden med samme navn litt lenger ned, har skrevet ganske mange tips der, kanskje du finner noe du liker? Mvh Yvonne
FoxyFish Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Love Actually og det aller aller meste med Hugh Grant og Julia Roberts fungerer ganske godt for min del Det er jo ofte no-brainer filmer, men duger som underholdning for tunge hoder.
My Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 The Sweetest Thing, utrolig morsom!!! Luno, også morsom Little Miss Sunshine, rørende og feel-good
fløtepia Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 åh, disse liker jeg også :D her er mine favoritter: a cinderella story material girls freaky friday john tucher must die just my luck cinderella on ice crossroads raise your voice bring it on (alle er kjempebra, tror det er 3 eller 4 av dem) lizzie mcguire the movie how to loose a guy in 10 days what women want what happens in vegas the prince and me miss undercover new york minute what a girl want et lite tips er å søke på trailere på youtube før du kjøper filmene slik at du får et inntrykk om du liker filmen eller ikke =p
Gjest Gjest_Andrea_* Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Jeg har også fått helt dilla på jentefilmer, av alle slag... Men nå tror jeg at jeg dessverre har sett alle sammen. Noen som vet om noen jentefilmer som ikke er så veldig kjente?
Lyra Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Jentefilmer, litt lett blanding, men alle er feel-good filmer: While you were sleeping 27 dresses Bridget Jones 1 og 2 Legally Blonde 1 og 2 13, going on 30 Get over it Ella Enchanted Princess Diaries 1 og 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå